TVC este o extensie a campaniei „Har Ghoont Mein Swag” și îndeamnă oamenii să respecte alegerile tinerei generații ...
3 martie 2020

Ca o extensie a campaniei sale centrate în tinerețe, HAR GHOONT MEIN SWAG, noua TVC vorbește cu generația încrezătoare a Indiei și le cere să nu fie lăudați de judecățile arhaice ale societății. Filmul se deschide într-o cantină de colegiu, unde un tânăr cuplu este văzut studiind împreună. Timpul lor împreună este redus, deoarece acestea sunt adresate întrebărilor de la un alt coleg de clasă despre starea relației lor.
Acest monolog este întrerupt de intrarea în timp util a lui Salman Khan, care ia o bătaie de PEPSI® și se ocupă pentru a salva ziua în stilul său comercial SWAG .Vorbind despre TVC, purtătorul de cuvânt al PepsiCo India a declarat: „De-a lungul anilor, Brand Pepsi a avut pulsul asupra tendințelor în schimbare, a evoluției timpurilor și a credințelor tinerei generații. A creat întotdeauna campanii care rezonează cu ideile lor contemporane. În această vară PEPSI® reflectă modul în care tinerii ar trebui să abordeze judecata societății - cu încredere în sine, credință de sine de nezdruncinat și SWAG irefutabil. În 2020, PEPSI® va continua să sărbătorească spiritul noii generații prin intermediul campaniei Har Ghoont Mein Swag și îl va aduce în viață prin mai multe puncte de pasiune pentru consumatori pe parcursul anului.
„Vivek Das, Wunderman Thompson Lead, Team PepsiCo Beaches, India a adăugat,„ Pepsi, ca marcă, a fost întotdeauna ireverentă vorbind despre subiecte care contează pentru tânăra generație. În noul Summer TVC, acesta preia punctele de tensiune esențiale ale tinerei Indii în maniera sa extrem de rece și oferă brandului o platformă de comunicare mai profundă, care sărbătorește credința de sine și încrederea tinereții. A fost o încântare care lucrează la această articulare creativă, care inspiră tinerii să nu fie lăsați înconjurați de judecăți inutile și să abordeze situația cu Swag înnăscut ”
Înainte de Ziua Îndrăgostiților din această lună, PEPSI® a introdus un imn de bătaie, numit Swag Se Solo, în rolul lui Salman Khan. Imnul a declanșat India ablaze și a fost martor la un succes masiv, cu peste 120 de milioane de vizualizări pe YouTube.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu