vineri, 24 aprilie 2020

ACCIDENT, SAU PREFECATORIE? ADEVAR SAU MINCIUNA????

Aishwarya Rai Bachchan a avut o poveste romantică cu Salman Khan, în care aceasta din urmă a fost raportată să fie îndrăgostită nebun de ea.

Din păcate, povestea de dragoste a lui Salman și Ash nu a culminat într-o relație de durată, iar actrița a sfârșit să se căsătorească cu Abhishek Bachchan.

Cu toate acestea, un incident urât din 2002 continuă să bântuiască actrița, în care Salman a fost acuzat de agresiune fizică din partea ei.

S-a întâmplat în 2002, când Aishwarya a participat la o ceremonie de premiere cu un braț fracturat, dând naștere speculațiilor că Salman a lovit-o brutal.

După cum s-a raportat mai devreme, Aishwarya a avut un mic aspect cu Salman, care nu s-a încheiat în condiții bune, iar în conformitate cu rapoartele tabloidului, Salman a sfârșit prin a o răni fizic.

Zvonurile s-au dovedit a fi corecte atunci când o Aishwarya rănită a părut să-i primească onoarea „Cea mai bună actriță” la un spectacol de premiere.

A încercat să ascundă adevărul spunând: „Am alunecat și am căzut chiar în afara casei mele.”

Cu o altă ocazie, Aishwarya a declarat pentru Times of India: „Au fost momente în care Salman s-a făcut fizic cu mine, din fericire, fără a lăsa urme. Și, aș merge la muncă de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. Salman m-a hărțuit și mi-a provocat răni fizice, când am refuzat să-i iau apelurile ”, a adăugat ea.

De asemenea, a fost dezvăluit că natura posesivă a lui Salman Khan a determinat pierderea lui Ash în patru filme mari.VORBESTE EA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu