duminică, 26 aprilie 2020

Subhash Ghai spune că Kartik Aaryan lucrează din greu pentru a fi superstar ca Aamir Khan și Salman Khan; împărtășește o poză nevăzută

Cineastul Subhash Ghai, cunoscut pentru filmele sale de succes și animatorii plini de romantism, cântec și masala, a lucrat cu unele dintre cele mai mari vedete precum Shah Rukh Khan, Salman Khan, Anil Kapoor, Aishwarya Rai Bachchan, Madhuri Dixit și cineastul maverick. are o tentativă pentru a face vedete din nou-veniți.

Ultimul film al lui Subhash a fost în 2014, „Kaanchi” cu Kartik Aaryan. Pe atunci Kartik era cunoscut drept omul monologului și era încă considerat ca unul dintre noii promițători din industrie, așteptând oportunitatea potrivită de a-și dovedi talentul.


Astăzi, Subhash a luat-o pe rețelele de socializare, pentru a împărtăși o imagine din ziua lui de naștere din 2015, unde a văzut toate zâmbetele cu Aamir Khan, Salman Khan și Kartik. El a subliniat imaginea spunând: „La ziua mea de naștere din 2015, am văzut visele din ochii lui Kartik Aaryan, care a fost eroul ultimului meu film #KAANCHI muncind din greu pentru a fi superstar ca aamir khan N Salman khan. Astăzi mă bucur că sunt mândru de Kartik @TheAaryanKartik că a prins scara succesului. Binecuvântările mele. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu