duminică, 26 aprilie 2020

„Sunt notoriu numită Lara Paaji”: Lara Dutta Bhupathi pe ecuația ei cu Akshay Kumar, Salman Khan

Actrița de la Bollywood, Lara Dutta Bhupathi, este pregătită să facă o revenire în industrie jucând un polițist într-o viitoare serie OTT. Într-un interviu recent, Lara a vorbit despre noua ei emisiune și despre cum este prietenii mari cu Salman Khan și Akshay Kumar, adăugând că o consideră „unul dintre băieți”.
Lara a spus: "Sunt sincer binecuvântat! De-a lungul anilor, am lucrat cu astfel de co-vedete uimitoare care au devenit prieteni. Pentru Salman Khan, Akshay Kumar și Abhishek Bachchan, eu am fost și eu unul dintre băieți!" Lara a adăugat în continuare: "Și sunt numit în mod notoriu Lara Paaji! (Râde) Sunt atât de bucuroasă că Salman a împărtășit trailerul lui Hundred (noua sa serie de web) și ne acordă sprijinul lui. Este o ființă umană cu adevărat minunată și pe care o pune. cuvântul pentru noi a fost chiar foarte, foarte drăguț. "
Lara și-a făcut Bollywood-ul alături de Akshay Kumar în 2003 cu Andaaz. De asemenea, a lucrat cu Akshay în Aan, Bhagam Bhaag, Khakee, Housefull, iar Singh is Blingg. Cel mai recent proiect al Lara, seria de comedie Sute, o prezintă ca ofițer de poliție. Vorbind despre emisiune, ea a spus: „Unul dintre numeroasele motive pentru care am ales să fac spectacolul este pentru că nu am jucat niciodată un polițist pe ecran, iar personajul meu încearcă din greu să supraviețuiască în lumea unui bărbat. Ea are o dinamică foarte interesantă cu oamenii din viața ei și cu cât o situație este mai complexă, cu atât ea prospera mai mult. Nu este nimic ca mine în viața reală. "
Co-regizat de Ruchi Narain, Ashutosh Shah și Taher Shabbir, Hundred are în componență și vedeta maratină Rinku Rajguru. În serie sunt și Karan Wahi, Sudhanshu Pandey, Parmeet Sethi, Rohini Hattangidi, Arun Nalawde și Makarand Deshpande. Seria de opt episoduri a avut premiera pe 25 aprilie pe Disney + Hotstar VIP.

Lara și-a făcut Bollywood-ul alături de Akshay Kumar în 2003 cu Andaaz. De asemenea, a lucrat cu Akshay în Aan, Bhagam Bhaag, Khakee, Housefull, iar Singh is Blingg.

'I'm notoriously called Lara Paaji': Lara Dutta Bhupathi on her equation with Akshay Kumar, Salman Khan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu