marți, 26 mai 2020

EXCLUSIV! Fiul lui Mithun Chakraborty Namashi Chakraborty Pe Salman Khan: „El a văzut întotdeauna de Tatăl Meu”!

imagine
Fiul lui Mithun Chakraborty, Namashi Chakraborty, va fi văzut în următorul film al lui Rajkumar Santoshi, Bad Boy. Salman Khan a dezvăluit recent posterul filmului care îl are în rolurile principale pe Amrin Qureshi. Koimoi a avut șansa de a interacționa cu Namashi, în care a obținut despre sprijinul lui Salman și multe altele.
Namashi Chakraborty a spus că va fi veșnic mulțumitor pentru Salman Khan. Actorul a împărtășit: „Bad Boy este un vis devenit realitate pentru mine. A fost visul meu din copilărie să acționez în filme. Este totul posibil datorită binecuvântărilor părinților mei. De asemenea, sprijinul lui Sajid Qureshi și al regizorului meu, Rajkumar Santoshi, care mi-a oferit această oportunitate. Sunt încântat de ultimele 2 zile că Salman Khan mi-a lansat posterul. El m-a binecuvântat pe mine și pe Amrin. ”
Namashi Chakraborty a prezentat mai multe laude pentru actorul Dabangg. El a spus: „Salman este cel mai milostiv om din India. El nu o spune în mass-media, dar este un om atât de plin de har și de susținere. Când a fost întrebat despre reacția tatălui său Mithun Chakraborty la afișul lui Bad Boy, Namashi nu a mai putut înceta să-l laude pe el și Salman.
Actorul a spus: „Dacă Salman Khan a lansat afișul și Amitabh Bachchan a tweetat despre asta, este în primul rând din cauza bunăvoinței tatălui meu. Lucrează de 40 de ani. Salman Khan a împărtășit-o pentru că îi place tatălui meu. Desigur, el susține filmul și vede potențial în Amrin și în mine. "
El a adăugat: „Mai mult decât reacția lui (Mithun), aș spune că Amrin și cu mine primim acest răspuns grozav din cauza bunăvoinței sale. Astfel de stele mari ne tweetesc pentru noi. Nu am cuvinte să-i mulțumesc tatălui meu.
Namashi Chakraborty a mai împărtășit cât de aproape este familia sa cu Salman Khan. Actorul Bad Boy i-a spus lui Koimoi: „Salman Khan obișnuia să stea în hotelul tatălui meu în anii 90. Obișnuia să vină mult acolo pentru filmări. În copilărie, nu am interacționat prea mult cu el. Dar în ultimii ani, l-am cunoscut foarte mult. L-am cunoscut acum 3 luni în timpul filmărilor lui Radhe. El este foarte fericit pentru mine. Când a aflat că Rajkumar este regizorul, a fost mai fericit, așa cum a făcut-o cu Andaz Apna Apna cu el. Salman Khan este ca un frate mai mare. Salman l-a ajutat pe Mimoh și chiar pe mine. A stat mereu lângă tatăl meu. Este ca un membru al familiei. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu