duminică, 10 mai 2020

Navratna Oil îl semnează pe Salman Khan ca noul ambasador al mărcii!

imagine

Navratna Oil - brandul de ulei de păr de la Emami Limited a făcut parte din actorul Salman Khan drept nou ambasador al mărcii. Prin această colaborare, brandul își propune să-și consolideze mesageria în continuare din orașele Indiei, chiar și în buzunarele mai adânci ale țării. Brandul a lansat, de asemenea, o nouă reclamă de televiziune (TVC), reprezentând actorul sub numele de Raahat Raja - populară icoană a marca de ulei. Potrivit lui Harsha V. Agarwal, director, Emami Limited, apelul în masă al lui Salman și fanbase vor fi un meci perfect pentru legătura profundă a Navratna cu consumatorii săi. „Noua noastră comunicare cu prezentarea sa neplăcută cu actorul va ajuta brandul să își extindă în continuare coeficientul de apel în masă”, a adăugat el.


Reclama a fost regizată de Nitesh Tiwari, de renume Dangal și Chhichhore, și coregrafată de Mudassar Khan, care a câștigat un nume pentru stilul său de coregrafie în multe filme straine Salman precum Dabangg, Ready, Bodyguard etc. Beneficii multifuncționale ”, a declarat compania.Emami Limited este o afacere personală și de asistență medicală din India, cu un portofoliu de nume de marcă casnice, cum ar fi BoroPlus, Navratna, Târgul și Frumosul, Zandu Balm, Mentho Plus Balm, Fast Relief și Kesh King. Înființată în 1974, compania are un portofoliu de peste 300 de produse bazate pe formulări ayurvedice. Operațiunile curente ale companiei cuprind peste 60 de țări, inclusiv SAARC, MENAP, SEA, Africa, Europa de Est și țările CSI. Cu o echipă de aproximativ 3200 de persoane, compania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu