joi, 30 iulie 2020

Spectacolul Kapil Sharma: Sonu Sood dezvăluie dialogul popular „Hum Tum Mein Itne Ched Karenge…” din Dabangg a fost scris de el!

imagine
Show-ul Kapil Sharma va reveni la televizor după aproape 4 luni, începând cu 1 august. Omul momentului, care s-a dovedit a fi mesia lucrătorilor migranți în aceste vremuri dificile, actorul Bollywood.
Când Kapil l-a întrebat pe actor dacă a scris dialogul „Hum Tum Mein Itne Ched Karenge…” în filmul Dabangg , Sonu a răspuns: „Da, este adevărat. Îmi amintesc, filmam în Filmalaya și a fost prima noastră zi, după piesa Munni Badnam. Mă interesează să scriu dialoguri, iar regizorii cu care am lucrat îmi cunosc poftele pentru scris. Abhinav este un bun prieten și continuăm să explorăm mult în scris. Pe parcursul acestei idei a apărut ideea acestui dialog, iar Abhinav și eu l-am modelat împreună și așa a apărut „Hum Tum Mein Itne Ched Karenge”.

Și când Salman Bhai a auzit-o, el a spus lui Abhinav că „Dialogul Yeh Badaa Kamaal Hai. Dar, Bhulnaa Mat Kisney Likhaa Hai. "
Sonu a adăugat în continuare: „Îmi amintesc și noi, am filmat în Wai, iar eu și Salman Bhai călătoream împreună într-o mașină. Salman Bhai m-a întrebat întâmplător: 'Sonu, Tu Lambaa Badaa Hai, Tu confortabil Hai Naa' la care am spus: "Kanoon Key Haat Aur Sonu Sood Ki Laat, Dono Bahot Lambhi Hai Bhaiyaa. Salman Khan a fost atât de impresionat de dialogul că noi a filmat pentru ea chiar a doua zi și l-a încorporat în film ca dialogul lui Chedi Singh -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu