joi, 30 iulie 2020

Vaaaaai ce nenorocire

Baaiiiiii fratiloooooor ,nu stiam, daca un om lasa un puc de par pe cap siputina barba  ,,Soc incredibil cum arata''' cum arata ba? Ca sa stim si noi ca suntem mai proosti asa,noi avem aceiasi parere, iar pe parerile de handi nu ne pasa Salman este Salman si nu Kahn asa ca sa va taca fleanca aia...i-aute nene...asa ca o taraca ce sunt ca cu voi nu se poate vorbi ca o adevarat blogger......

Salman Khan este de nerecunoscut! Cum a ajuns să arate. Salman Khan și Iulia Vântur formează un cuplu de ani buni, însă sunt foarte discreți în ceea ce privește ochii curioșilor. De-a lungul anilor, actorul de la Bollywood a trecut printr-o schimbare radicală de look.
Ultimele videoclipuri și imagini postate pe pagina sa de Instagram arată că Salman Khan a renunțat la look-ul care l-a consacrat. Actorul și-a lăsat barba, părul și mustața să crească, iar fanii par să aprecieze această schimbare. Fotografiile postate de actor primesc milioane de aprecieri.

Salman Khan, transformare uimitoare. Cum arată acum iubitul Iuliei Vântur?

Iubitul Iuliei Vântur arată mai bine ca niciodată. Actorul apare cu un nou look într-un videoclip postat chiar de el pe rețelele de socializare. Acesta apelează deseori la schimbări de înfățișare din pricina meseriei, însă de data aceasta și-a lăsat părul, barba și mustața să crească. Noul său look nu seamănă deloc cu cel perfect și neted cu care ne-a obișnuit, dar îi să un aer mai cool.
Salman Khan apare în videoclip îmbrăcat într-o cămașă bleu la care a lăsat primii nasturi deschiși. Astfel, admiratoarele au putut admira trupul zvelt și bine lucrat. Însă, de data aceasta Iulia Vântur nu a reacționat în niciun fel la postarea iubitului său.
salman, iubitul iuliei vantur, transformare
Salman Khan, transformare uimitoare. Cum arată acum iubitul Iuliei Vântur?

Iulia Vântur, despre relația cu Salman Khan

Fosta prezentatoare de la PRO TV se iubește actorul de la Bollywood, în vârtsă de 54 de ani de câțiva ani buni. Însă, cei doi au dat de înțeles că nu se grăbesc să ajungă în fața altarului. Dar acest lucru nu este cel mai important, pentru Iulia Vântur. Blondina este fericită alături de partenerul său de viață la adresa căruia are numai cuvinte de laudă.
De asemenea, Iulia a spus că cel mai bun lucru care l-a învățat de la Salman este să muncească până ce devine cea mi bună variantă a sa.

„Mi-ar plăcea să am o familie, mi-ar plăcea să am și un copil, dar așa cum am mai spus, ideea e că trebuie să vină de undeva de la Dumnezeu acest dar. Într-adevăr, un copil este un dar de la Dumnezeu.
Prioritatea mea numărul unu este să fiu fericită și asta înseamnă să ma fac eu pe mine fericită oricum pot. Asta e prioritatea mea numărul unu.
Cu familie, fără familie, cu copil, fără copil, ideea este să fiu fericită. Cum mă fac fericită? În primul rând, oferindu-mi ceea ce am nevoie din punct de vedere mental, emoțional și fizic. Și când mă refer fizic, mă refer la sală, la o alimentație corectă. Cred că sănătatea mentală și emoțională sunt cele mai importante și astea dictează cumva și sănătatea fizică.
Încerc să fac cât mai multă meditație, să-mi poziționez spiritul undeva la nivel mai înalt, deși nu tot timpul se poate și sunt prea multe provocări“, a mărturisit vedeta într-o emisiune televizată.
De când s-a mutat în India, Iulia Vântur a făcut numeroase acte de caritate împreună cu actorul Salman Khan și este încântată de acest lucru.
„Când oferi, clar te simți mult mai bine. E foarte clar că în momentul în care oferi și vezi bucurie pe chipul cuiva, asta te face să te simți mai bine“, a mai spus Iulia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu