joi, 13 august 2020

Emami raportează o creștere de peste 1% în primul trimestru la Rs 39 Cr!

Compania a postat un PAT de Rs 39.12 crore în trimestrul aprilie-iunie din bugetul anterior


imagine


Consiliul de administrație al Emami Limited s-a întâlnit vineri, 7 august 2020, pentru a analiza rezultatele financiare neautorizate ale companiei pentru primul trimestru 30 iunie 2020.

Emami s-a deplasat în Superstar Bollywood, Salman Khan în timpul sfertului pentru a aproba Navratna. O nouă reclamă cu Salman Khan, ca simbolul „Raahat Raja”, a fost difuzată în mai și iunie, generând o bună tracțiune a consumatorilor. #NavratnaCoolChampi, o campanie digitală cu Salman Khan , lansată pentru a face „champi” sinonim cu uleiul de Navratna a devenit un succes fugit, acumulând un total de 5,8 milioane de videoclipuri create de participanți, cu vizualizări video de 4,6 miliarde. În plus, campaniile digitale pentru Zandu Balms, BoroPlus Hand Sanitizer și Zandu Healthcare, pe diverse platforme de socializare, au adunat și ele încurajarea tracțiunii și interesului consumatorilor.

În timp ce canalele tradiționale au fost afectate din cauza normelor de blocare și de distanțare socială, canalul de comerț electronic și-a dublat veniturile pe parcursul trimestrului în cadrul afacerilor interne. Afacerile internaționale au fost diminuate din cauza provocărilor provocate de pandemie în geografiile cheie, care au scăzut cu 19% în timpul trimestrului. De asemenea, compania a introdus o gamă de igienă pentru afaceri internaționale, care a fost bine primită. Activitatea CSD a scăzut cu 38% în timpul trimestrului.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu