duminică, 29 noiembrie 2020

Vineri filmate: Știați că Salman Khan nu a livrat niciun flop din 2009?

 Știm cu toții că Salman Khan este în prezent una dintre cele mai bancabile vedete din Bollywood. Dar s-ar putea să fiți surprinși să știți că nu a livrat niciun film flop din 2009. Ultimul său film flop a fost London Dreams din 2009. După aceea, doar câteva dintre filmele sale au fost medii sau peste medie, în timp ce majoritatea au fost hituri, semi hituri, super hituri sau blockbustere. Citește și - Bigg Boss 14, Weekend Ka Vaar, Sunday Live Updates: Pavitra Punia este afară din casă Tiger Zinda Hai a fost cel mai reușit, deoarece a obținut 339,15 Rs, urmat de Bajrangi Bhaijaan, care a făcut 321 RR și Sultan, care a făcut 301 RR. Cu excepția lui Veer, care a strâns 37,5 milioane Rs, toate filmele sale au realizat peste 100 de milioane în ultimii 10 ani. Citește și - Bigg Boss 14: Rubina Dilaik îl etichetează pe Rahul Vaidya drept „Manthara”, care creează diferențe între Jasmin și ea Salman a fost și fața francizei de succes Dabangg. Știați că el nu este prima alegere pentru a juca Chulbul Pandey? Producătorul Arbaaz Khan a făcut această revelație într-un interviu cu Mumbai Mirror și a spus: „Când Abhinav mi-a povestit scenariul, l-am întrebat de ce nu-mi oferă rolul polițistului Robin Hood. Dar, mai mult decât Chulbul, el ma văzut ca pe Makkhi, ceea ce a fost o prelungire a rolului meu în Jaane Tu ... Ya Jaane Na. Încerca să-l arunce pe Randeep Hooda sau pe Irrfan Khan ca lider atunci, dar niciunul dintre ei nu fusese finalizat. Mi-am oferit să produc filmul pentru el și l-am întrebat dacă l-am lua pe Salman la bord ca Pandey ji. A fost emoționat instantaneu și lucrurile au căzut repede la locul lor ”. Citește și - Bigg Boss 14: Rakhi Sawant, Rahul Mahajan și Vikas Gupta să intre în casă ca provocatori?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu