miercuri, 30 decembrie 2020

Cine se teme de Salman Khan ?! Superstarul din Bollywood este legendar pentru intimidarea jurnaliștilor. Dar este el cu adevărat un ogru sau doar se preface că este unul?

imagine

Mi s-a spus adesea că sunt amabil cu Salman. Poate că sunt. Doar el mă poate face să dansez la o „Dhinka chika” după un spectacol de gata Prost (2011) sau să mă facă să fluier din balcon în timpul Tiger Zinda Hai (2017) când iese dintr-o cameră plină cu gaz otrăvitor, cu corpul gol. și continuă să distrugă o armată întreagă. Cui îi pasă dacă criticii consideră că aventurile sale sunt improbabile și fanteziile sale sunt imposibile, Salman nu a mărturisit niciodată că este un actor „artistic”. El este un copil din industrie, un producător acum și, pentru el, filmele pun capăt despărțirii dintre clase și mase. Nu contează dacă nu câștigă premii, ceea ce contează este că teatrele sunt pline, astfel încât cei care investesc în film câștigă bani din el. Când Tubelight (2017) a pâlpâit și s-a contopit prea repede, a returnat banii distribuitorilor cu scuze din inimă.

După trei colaborări - Sultan (2016), Tiger Zinda Hai (2017) și Bharat (2019) - Ali Abbas Zafar, absolvent de biochimie, crede că motivul care stă la baza apelului durabil al lui Salman este seriozitatea sa. Comunicarea sa cu publicul său este simplă și directă. Indiferent de ce personaj joacă, există întotdeauna un pic de Salman Khan în el și de aceea a rămas un super-erou mai mare decât viața chiar și după trei decenii .

Pentru mine, Salman face întotdeauna o copie grozavă și aștept să-l cunosc. Cu toate acestea, ecuația lui on-off cu presa l-a făcut o figură intimidantă pentru mulți dintre colegii mei. Îmi amintesc că am ajuns la studioul Film City în timpul Tere Naam (2003) pentru un promis unu-la-unu, doar să-l găsesc rătăcind ca un tigru furios din cauza unui articol care apăruse într-o cotidiană în dimineața aceea. Reporterul care scrisese piesa era și el acolo și asta nu l-a înfuriat decât. A fost nevoie de ore pentru a-l convinge la o conferință de presă comună. În timp ce mulți din frăția mea, inclusiv cel care greșise, păstrau o distanță de siguranță, eu mi-am tras scaunul chiar în dreptul lui, ca să-i aud murmurul mai clar și să-i atrag și atenția. Când l-am întrebat dacă i-a plăcut Devdas, a fost o tăcere moartă. După o lungă pauză,tocmai când toată lumea se aștepta să zboare din nou de pe mâner, el a răspuns că nu, pentru că nu l-a făcut să plângă.

A fost o perioadă în care lui Salman nu-i plăceau jurnaliștii din cauza reportajului lor părtinitor și de ani de zile, nu acorda interviuri. Dar asta nu a împiedicat apariția în reviste a povestilor despre el sau relatarea în redacții. Am auzit despre cum îl urmărise pe un scrib care scrisese despre studio ceva ceva disprețuitoare despre iubita sa de atunci, cu orice intenție de a-l bate. Am auzit, de asemenea, despre cum a urcat încă trei trepte de scări la Mehboob Studio, apoi a coborât, a urcat și a coborât, în cele din urmă, spunându-i reporterului că nu avea chef de un interviu! Am auzit cum a ținut un coleg senior în picioare în soarele aprins o bună parte a zilei, apoi, aflând că postea și se simte leșinat, o repezise în camera lui de machiaj, o revigorase cu fructe, dulciuri. și sucuri,și i-a acordat interviul anului, doar pentru a-i spune la sfârșit să șteargă caseta, deoarece conversația fusese doar pentru urechile ei.

Pot adăuga câteva povești proprii la acestea. Într-o seară, am intrat în garsonieră, la câteva minute după el, doar pentru a-mi spune că, obosit de așteptare, Salman s-a retras în vanul său de vanitate pentru a „face duș”. - Dar nu a sosit el doar de acasă, care este chiar după colț de studio, acum cinci minute? Am întrebat, nedumerită. Publicistul său a dat din cap, incapabil să explice de ce trebuia să facă duș brusc la șase seara. Pur și simplu luasem un scaun și mă parcasem în fața vanității lui de vanitate. A ieșit, treizeci de minute mai târziu, arătând ca o stea rock. Nu am menționat dușul.

Cu altă ocazie, am ajuns la un hotel suburban de cinci stele doar pentru a mi se spune că a întârziat. Publicistul m-a îndrumat spre masa de bufet și a insistat că am o mușcătură în timp ce așteptam. Eram în mijlocul prânzului, când publicistul a reapărut, arătând tulburat, și a întrebat dacă aș vrea să merg prima dată la Salman, care a vrut brusc să facă câteva interviuri înainte de conferința de presă. Eram gata.

Am fost introdus într-o sală de bal aglomerată de întreaga echipă de marketing a mărcii pe care o promova. Toată lumea stătea în atenție, pentru că și Salman era în picioare. Am înghițit un chicotit. După ce am fost prezentați, el a încuviințat scurt și, în continuare, în picioare lângă masă, a strigat: „Începeți”. I-am aruncat un zâmbet și l-am întrebat cu dulceață: „Putem să ne așezăm mai întâi?” S-a lăsat un minut de tăcere când ai fi putut auzi un picior de picături. Apoi, chicotind, m-a făcut cu mâna către un scaun, luându-l pe cel cu fața spre mine. Și toți ceilalți s-au așezat și ei, cu suspine de ușurare. Phew!

Douăzeci de minute mai târziu, m-am ridicat să plec și am întins mâna spre telefonul meu mobil care era pe masa dintre noi, înregistrând conversația noastră. Ping de fiecare dată când a apărut un text și chiar a sunat de câteva ori. Se auzi din nou în timp ce îl preda. - Telefonul tău sună mai mult decât al meu, cine te sună atât de des? Salman se încruntă. Cu o față de poker, am răspuns: „Șah Rukh Khan. Are o conferință de presă astăzi la un hotel din apropiere și se întreabă de ce sunt încă aici cu tine. Jur că am auzit congregația gemând. Erau zilele în care „Karan” și „Arjun” nici măcar nu vorbeau. Deci, a aduce în discuție numele lui Shah Rukh într-o conversație cu Salman a fost sinucigaș. Toată lumea a așteptat ca el să pronunțe: „Off cu capul ei”. Tăcerea s-a întins ... Apoi, a izbucnit într-un hohot de apreciere. Salman, am descoperit în acea zi, nu este un ogru,el doar se preface că este unul

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu