vineri, 29 ianuarie 2021

De la noi

 Nu imi venea , ca de mult nu am mai scris din capul meu o strire despre Iulia Vantur, dar cum am vazut-o ca arata la poza ei de pozeste  a cam ruinat nu stiu ce sa zicem , ca uni ziceau ca e grasa alti ca nu are find uni ca e slaba , si in poze arata ghemotocele de mushi ma e chear real acum sau cand era in Romania , noi cam o urmarim, bine mai ales eu dar nu am vazut-o niciodata asa de eeeei beby , ceva de geni sunt si eu dar fara muschi nu e o lauda,  o laud pe ea daca e asa , daca poza e vechie nu stiu.

Sau poate a crut sa aduca amite de cand lucra cu cei de la sala , din Roania nu stiu cum ii cheama nu am tinut minte, nu ma intereseaza, dar e super atunci acum cum o fi dar , cand  apuca mancarea  hindi numai ti minte ce gust are sala prin spusele vorbelor sale, nu?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu