luni, 22 februarie 2021

PUBLICITATE

Cut to 2019. Salman Khan devine chipul Goldiee Masale. Imaginea actorului Bollywood a fost lipită pe fiecare SKU al mărcii de condimente. „A fost o mișcare de succes”, spune Goenka. Vânzările aproape s-au dublat - de la 648 de milioane de lire sterline în anul1919 până la 1.208 de lire sterline în anul2020; intrarea în alte state a devenit mai ușoară, supermarketurile mari din Maharashtra și Karnataka primind marca. „În același timp, am devenit recunoscuți la nivel național”, zâmbește Shubham. Nimănui nu-i păsa de originea Kanpur. Tot ce conta acum era Salman Khan pe pachet. Miscarea a ajutat în alte două moduri. Marii distribuitori cu amănuntul din toată țara au început să facă coadă pentru a obține brandul. „Au fost dispuși să facă afaceri în condițiile noastre”, spune Sudeep. Goldiee Masale ca companie, adaugă el, nu a făcut niciodată afaceri pe credit. „A fost întotdeauna cu 100% avans”, spune el. Chiar și în UP și alte fortărețe, marca a găsit o acceptare mai mare. Goldiee Masale: A intra în grind Domnii Goldie Masala de la Kanpur peste centura vorbitoare de hindi din India de Nord și Centrală. Ce urmează pentru această marcă de condimente aprobată de Salman Khan?  

image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu