luni, 29 martie 2021

Paras Chhabra REVEALS oamenii i-au spus că cariera sa s-a încheiat după ce s-a certat cu Salman Khan la Bigg Boss 13


Bigg Boss este o emisiune TV controversată. Salman Khan, gazda, este cunoscută pentru temperamentul ei, dar totodată jovial, pe care încearcă să îl mențină întotdeauna în timpul episoadelor din weekendul Ka Vaar din Bigg Boss. Cu toate acestea, există momente în care concurenții îl interpretează greșit sau chiar se certă cu Salman Khan la televiziunea națională. Acum, fiind un superstar, s-au spus o mulțime de lucruri despre actor. Există un astfel de lucru numit Salman Khan care distruge cariera oamenilor. Da, se spune că atunci când îl traversezi pe Salman sau pe cuvintele lui, cumva persoana își pierde munca și ce nu. Acum, Paras Chhabra, care participase la Bigg Boss 13, a intrat într-o altercație cu Salman Khan în timpul unui astfel de episod Weekend Ka Vaar din Bigg Boss 13. Și în același timp, concurenții i-au cerut să nu se certe cu gazda. Recent, Paras și-a amintit de altercația sa cu Salman și cum colegii săi îi vor cere să tacă. Citește și - Holi 2021: Elli AvrRam își amintește prima ei sărbătoare a festivalului culorilor [Exclusiv] Paras a spus: „Sincer, nu mă tem de nimeni. Dacă aș fi speriat de cineva, nu aș fi încercat niciodată să explic punctul meu de vedere lui Salman Khan, domnule. Pentru că întotdeauna vom auzi dacă lupți cu domnul Salman, cariera ta s-a terminat. Dacă urmărești cu atenție episodul, toată lumea încerca să-mi spună să tac și să nu mă cert. Dar ideea mea a fost când nu am făcut nimic greșit în viața mea, de ce voi fi speriat de nimeni și nu contează pentru mine cine este stând în fața mea. Voi încerca întotdeauna să-mi demonstrez punctul de vedere atunci când nu greșesc.
 Dacă greșesc, te voi asculta în liniște, dar când nu greșesc, voi încerca să te corectez și să-ți explic faptele. Îmi pare rău dacă nu am făcut nimic greșit? 
Doar pentru că cineva a venit și a spus câteva lucruri despre mine, asta nu înseamnă că persoana respectivă are dreptate. Îl consider ca pe fratele meu mai mare, de ce nu pot să mă lupt cu fratele meu și să-i spun să audă si-mi de, de asemenea. El mi-a strigat ca să fie ca un frate, poate face asta, dar eu nu am renunțat și, în cele din urmă, a înțeles că nu mă înșel. 
După aceea, mi-a vorbit frumos și până la final, a fost bun cu mine. De asemenea, în timpul petrecerii a fost foarte drăguț cu mine. Și el este Salman Khan. De ce îi va păsa de problema cuiva? Dar este un reality show uneori lucrurile se exagerează. Nu a fost o luptă, a fost o simplă discuție între doi frați sau poți spune un mentor și chela lui. Nu mă tem de nimeni în afară de Dumnezeul meu.
"Citește și - Rubina Dilaik, câștigătoarea Bigg Boss 14, se deschide asupra gândurilor suicidare și a depresiei Paras Chhabra s-a deschis și asupra oamenilor care își bat joc de chelie. El a spus: "Nu cred că cineva se poate bate în râs de mine pentru chelie. 
M-a văzut cineva fără păr sau aspect chel. Când trolii mă văd fără păr sau aspectul chel, pot să-și bată joc de mine. Există atât de mulți actori din Bollywood care au făcut transplanturi de păr precum Ranbir Kapoor, Shahid Kapoor și vedete de la Hollywood, precum Chris Hemsworth, când fac filme mari precum Avengers, folosesc și extensii. 
Pentru a-ți schimba aspectul, experimentezi aspectul tău și dacă și eu experimentat cu aspectul meu, care este marea problemă în el. Sunt actor, pot fi oricând un schimbător de forme. Vreau să fiu un actor versatil. Dacă consideră că poartă extensii drept slăbiciunea mea și își bat joc de mine, este nu mă afectează, nici munca mea. Producătorii nu îmi dau de lucru uitându-mă la părul meu, îmi văd personalitatea, actoria și talentul. Dacă arăt bine după ce am purtat extensii și am făcut aceste lucruri atunci unde este problema. " Citește și - Nia Sharma, Jasmin Bhasin, Sanjeeda Sheikh - 9 actrițe TV care pot oferi concurenței dure „Patli Kamariya” a lui Mouni Roy
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu