miercuri, 31 martie 2021

S-a despărțit de Salman Khan pentru că m-a înșelat, dezvăluie Somy Ali

 Fostul actor din Bollywood, Somy Ali, care a avut o relație cu superstarul Salman Khan ani de zile, a dezvăluit că s-a despărțit de el după ce a înșelat-o. Într-o interacțiune recentă cu Zoom, Ali, care mai devreme a spus că s-a mutat la Mumbai cu singura intenție de a se „căsători” cu Salman Khan, a spus că nu a fost nimic care să o țină la Bollywood după despărțirea lor. 

Mai stau si citesc de toate , tutele cu care a fost Salman, numai zic de una cu handicap care nu a vazut-o si zice ca a fost violata desi are o fata .......ma rog , fiecare spune , (M-A BATUT) SAU ( M-A INSELAT ) SAU NU E OM  SAU OMUL RAU BAAAA!! Daca era omul dracului nu salva atatea viati nu v-a mers ce a-ti vrut nu a-ti obtinut ce a-ati vrut avere bani , sa fiti nevasta , orice asa ca l-ati mai dat si in judecata , hai lasti-o moale are el destule probleme si de voi ne doare capul , restu daca vreti sa va faceti vedete , incercati la alt pasager!

Ea a spus că nu a mai vorbit cu Khan de cinci ani și a adăugat că au continuat. "Au trecut 20 de ani de când m-am despărțit de el. El m-a înșelat, iar eu m-am despărțit de el și am plecat. Este la fel de simplu ca asta", a spus ea. Mai devreme, într-o interacțiune cu Bombay Times, Ali, care acum este activist, lucrează pentru drepturile femeilor și victimele abuzurilor domestice și sexuale, a spus: „Era 1991 și aveam 16 ani. Am văzut Maine Pyar Kiya și am mers

 „Trebuie să mă căsătoresc cu acest tip!” I-am spus mamei mele că merg mâine în India. Ea, bineînțeles, m-a trimis în camera mea, dar am continuat să pledez că trebuie să merg în India și să mă căsătoresc cu acest tip - Salman Khan ". Recunoscând că a învățat „nici măcar un lucru” de la Salman Khan când se întâlneau, ea a spus că totuși a învățat o mulțime de lucruri bune de la părinții săi. „Cel mai mare lucru pe care l-am învățat este că nu au văzut niciodată religia și au tratat fiecare om în mod egal”, a spus ea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu