miercuri, 28 aprilie 2021

Pe paltou!!!

Eu și Ravi Kishan am filmat pentru piesa noastră Bhojpuri „Sitti Maar” în Lucknow pentru filmul „Sanki Daroga”. Acum, dacă ne uităm cu atenție la câțiva pași dintre noi, inclusiv „Seeti Maar”, de Allu Arjun, este aproape la fel. Nu putem compara melodia noastră cu această melodie sau cu oricine din melodie, dar este un coincident norocos să vedem trio superstarul tremurând picioarele melodiei cu același titlu. Mi-aș dori să putem împărți cu toții scena și să interpretăm aceeași melodie. 

Sunt un mare fan al lui Salman Khan. Mă simt norocos că am făcut deja piesa cu același titlu. Mă bucur că, din cauza melodiei lui Salman Khan, melodia noastră este, de asemenea, în tendințe.

Anjana Singh în „Seeti Maar” a lui Salman Khan: Doresc să putem împărți cu toții scena și să interpretăm aceeași melodie!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu