Bollywood Hungama a raportat anterior că
Zee a achiziționat drepturile de satelit, digitale, muzicale și
teatrale ale lui Radman Salman Khan - Your Most Wanted Bhaifor o sumă
imensă de Rs. 230 de milioane, creând astfel cea mai mare perioadă de
pandemie din cinematograful indian. Cu toate acestea, întrucât filmul se
pregătește pentru o lansare, o lansare teatrală în India pare puțin
probabilă și același lucru a dus la părțile implicate în renegocierea
financiară.
„După mai multe discuții cu Salman Khan, Zee a redus acum valoarea ofertei pentru Radhe - Bhai Your Most Wanted Bhai la RS. 190 de milioane de euro, întrucât o lansare teatrală în India este acum exclusă. Aceasta seamănă mai degrabă cu o premieră digitală directă în format pay-per-view cu lansare în cinematografie în străinătate. Primul acord a fost semnat ținând cont de o structură de lansare diferită, iar filmul se lansează acum într-un format co
mplet diferit ”, a declarat o sursă comercială pentru Bollywood Hungama.
Cu aceasta, factorii de decizie au reușit să câștige cea mai mare afacere vreodată pentru o lansare directă către digitală în India, depășind cea mai bună precedentă, Laxmii cu Akshay Kumar cu o marjă considerabilă. „Când echipa Radhe - Your Most Wanted Bhai a decis să lanseze filmul pe Eid în luna aprilie, erau încrezători că vor obține cel puțin 1000 de ecrane, dar în acest moment, țara nu are nici măcar 100 de ecrane funcționale. Prin urmare, este o versiune digitală directă în format pay per view urmată de o premieră digitală gratuită în termen de patru săptămâni de la lansare. ”
Din păcate, împotriva dorinței și previziunilor tuturor, filmul este acum legat ca o lansare directă la digitală, cu cota de teatru de peste mări considerată ca un simplu bonus pentru producători. „Se așteaptă la mari reveniri din centura de peste mări. Cu toate acestea, fie că este Rs. 10 milioane, Rs. 20 de milioane sau chiar Rs. 30 de milioane în cel mai bun scenariu, cota din străinătate a lui Radhe - Your Most Wanted Bhai este mai degrabă un bonus pentru echipă. De asemenea, atât Zee, cât și SKF vor dona un anumit procent din cota din versiunea multi-platformă către fondul de ajutor Covid pentru a ajuta cei nevoiași. Echipa este încrezătoare că își va recupera cu ușurință toată investiția cu planul de lansare multi-platformă ”, a adăugat sursa comercială.
Rs. Acordul de 190 de milioane care se află în prezent include, de asemenea, taxele pentru câteva zile alocate de Salman pentru promoții încrucișate pe platforma Zee. „Acesta variază de la apariții la reality show-uri la apariții la spectacole de premiere. Lucrurile au fost structurate sub formă de bani și natură, pentru a se asigura că nimeni nu face niciun fel de pierderi

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu