vineri, 25 iunie 2021

Porcarii de el in ziare , zzzzzzzzzzzzzz

 Atateaa acuzatii , totil fals , tot despre Iulia a lui Vantur care nu stim inca de intorcerea ei acolo si nu ne pasa, si multe alte tampenii, nimic , din ceea ce este asta, Salman nu o ace cu adevarat si ceea ce postam , aici le pasa de ce se intapla( indragostela) India , e cu ale lor, el are probleme , ea a schimbatg( pritesa, zeita de ea a soarelui ,,Nu trebuie sa ma placa toti'') ,,Nici nu trebuie draga stai linistita, la cat de falsa si micinisa esi si iubitoare de sine, incat de Salman , satuli de ce scrie prin ziare ...

Iulia Vântur și-a găsit fericirea la celălalt capăt al lumii alături de Salman Khan, superstarul Indiei. Vedeta TV, acum o cântăreață de succes, a luat-o de la zero pe alt continent. Iată ce povestește despre bărbatul iubit și despre viața ei actuală!

 

Iulia Vântur nu doar că trăiește o frumoasă poveste de dragoste alături de faimosul actor Salman Khan, ci a reușit să puncteze decisiv și din punct de vedere profesional. Frumoasa româncă a devenit în scurt timp un nume cunoscut în India, piesele ei întrunind un număr de vizualizări incredibil de imaginat în showbizul autohton. Cu modestie, artista mărturisește că succesul a luat-o prin surprindere. Mai mult, Iulia Vântur colaborează cu Salman Khan și pe plan profesional, unde se bucură de un succes imens.

Iulia Vântur, despre relația cu Salman Khan și copii: "Am învățat că fericirea este responsabilitatea mea"Iulia Vântur, despre relația cu Salman Khan și copii: "Am învățat că fericirea este responsabilitatea mea"

Iulia Vântur și Salman Khan, colaborare profesională de succes

Sosită în România de ceva vreme, Iulia Vântur a vorbit, în exclusivitate pentru Click, despre viața ei actuală, despre relația de cuplu, dar și despre planurile de viitor. Recent, carismatica artistă a bifat un succes imens cu două piese aflate pe coloana sonoră a filmului Radhe', unde cap de afiș este chiar Salman Khan.

„Eu cânt două piese de pe coloana sonoră a filmului. Este visul oricărui cântăreț să aibă piese în filme de blockbuster, pentru că acelea au șanse să devină super hituri. Cultura, industria muzicală de la Bollywood funcționează ușor diferit. Filmele indiene se promovează cu ajutorul cântecelor. Succesul unui film depinde foarte mult și de muzica din film. Practic funcționează pe alocuri ca filmele musical, însă actorii nu cânt[ ei înșiși, de cele mai multe ori. De asta există cântăreții, care, la rândul lor, atrag audiență, cu vocile lor”, a mărturisit Iulia pentru sursa citată. 


Cât despre colaborarea cu iubitul ei, Iulia spune că „suntem pe același vibe creativ”. „Nu mi-am imaginat că voi ajunge să cânt și mai ales în India, însă viața aduce provocări, ce se pot transforma în daruri, dacă avem curaj să le primim”, a mai mărturisit ea.  De altfel, Iulia a dezvăluit că de la iubitul ei a primit și cele mai prețioase sfaturi: să muncească mult și să fie cea mai bună versiune a ei.

Când urmează să apară un copil în viața ei

Viața ei este una perfectă în acest moment, chiar dacă, în mod sigur, pentru Iulia Vântur (40) nu a fost deloc ușor să se afle în permanență sub „lupa presei”. Relația ei cu Salman Khan (55) a fost îndelung comentată, iar fiecare venire a ei în România, un pretext pentru tabloide să anunța despărțirea de iubitul ei. Iată însă că acest lucru nu s-a întâmplat și, mai mult, cei doi colaborează și pe plan profesional. Iată ce a mărturisit Iulia Vântur când a fost întrebată dacă este fericită:

„Da. Am învățat că fericirea este responsabilitatea mea, depinde doar de mine”. 

Întrebată dacă urmează să apară un copil în viața ei și a lui Salman Khan, Iulia a fost ceva mai reținută, dar nu a exclus această posibilitate.

„Când o vrea Dumnezeu”, a mai spus Iulia Vântur pentru Click.

Vedeta a mărturisit, de altfel, că de-a lungul timpului a simțit o presiune constantă, atât din partea apropiaților, cât și din partea familiei în privința întemeierii unei familii.

„După 30 de ani, am simțit această presiune. Inclusiv din partea părinților. Și răspunsul meu a fost: „Mă vreți doar căsătorită sau fericită?. A fost ultima dată când am primit întrebarea când mă căsătoresc. Nu e o prioritate pentru mine, însă consider că un copil este o binecuvântare de la Dumnezeu. Dacă și când va fi să se întâmple… mă voi bucura de acest dar!”, a declarat Iulia Vântur pentru VIVA! 

 NEXT ... ulia Vântur a renunțat de mulți ani la România și a lăsat în spate cariera pe care și-a construit-o în țara natală pentru a cunoaște succesul și fericirea în India. Chiar dacă acum vedeta se poate lăuda cu atenția publicului de acolo și are o frumoasă relație cu Salman Khan, nu totul a mers ca pe roate de la început.

Ce s-a întâmplat cu Iulia Vântur după ce a plecat din România

În timp ce Iulia Vântur deja era foarte cunoscută în România, nimeni nu se aștepta ca aceasta să lase totul și să plece într-o altă țară îndepărtată. Chiar dacă fanii săi au urmărit parcursul său exploziv în India, vedeta a recunoscut că nu totul a fost lapte și miere, ba chiar s-a întâmplat opusul. Totuși, ea nu putea să se întoarcă de la drum pentru că simțea că acolo este locul unde trebuie să locuiască.

„Să îți lași oamenii dragi și tot universul tău, în care erai regină. Eu luam deciziile pentru mine fără să afectez pe cineva și acolo, în India, a trebuit să mă adaptez la o lume care nu era a mea, o lume care nu mă știa și nu a fost ușor. A fost o călătorie care m-a dus într-un loc în care nu credeam că pot să ajung.

Momentul potrivit pentru mine a fost în 2011, atunci am fost pentru prima oară în India. A fost o vacanță, nici măcar nu am plănuit-o eu. Viața m-a dus acolo și în momentul în care am plecat de la aeroport îmi venea să plâng, nu voiam să plec de acolo. Mi-am promis că o să mă întorc.”, a transmis Iulia Vântur în podcast-ul lui Mihai Morar.

Iulia Vântur, dezvăluiri sincere: ‘Viața asta publică te face să uiți de tine’

Foarte multă lume s-a întrebat de ce a ales să se mute Iulia Vântur tocmai în India. Se pare că motivul are legătură atât cu viața furtunoasă dusă de blondină în România, cât și cu religia. Vedeta i-a dezvăluit lui Mihai Morar că în India l-a regăsit pe Dumnezeu în momentele în care s-a lăsat dusă de val de către viața publică.

„Viața asta publică te face să uiți de tine, te ia valul. Te identifici atât de mult cu imaginea publică. La un moment dat îți dai seama că ești puțin cam gol. În India, eu m-am umplut din nou cu mine. Eu ți-am zis că în India l-am regăsit pe Dumnezeu. Când am ajuns în India mergeam la temple și voiam să cunosc religii diferite.

În toate templele ălea, eu m-am rugat la Dumnezeu. Dumnezeu este în jurul nostru, ei îl numesc altfel, dar este unul singur. (…) Nu am fost niciodată Iulia Vântur într-o mânăstire, am fost o umilă fată. Cred că aveam nevoie de Dumnezeu.”, a mai zis aceasta.

Momente grele pentru Iulia Vântur în India

În timp ce toată lumea o știa și aprecia în România, Iulia Vântur era o persoană necunoscută în India. Chiar dacă muncise incredibil de mult pentru a ajunge pe micile ecrane în țara natală, aceasta s-a izbit de probleme imediat cum a plecat. Cum oamenii nu o știau, faima sa câștigată în mulți ani se dusese pe apa sâmbetei.


„Într-o țară străină, la un moment dat, te simți singur. Nu ai părinții, nu ai oamenii cu care ai crescut, sunt multe lucruri care lipsesc. Eu am descoperit România prin ochii omului care trăiește departe de casă. Înainte mă plângeam mult. (…)  Am ajuns acolo și nu puteam să zic că sunt Iulia Vântur. Nu interesa pe nimeni. Peste vreo câțiva ani am arătat ce am făcut eu în România. Mi s-a părut corect ca oamenii să mă cunoască așa cum sunt.

Eu eram Iulia de la Dansez și mi s-a părut nedrept, am muncit o viață întreagă să construiesc și numele și tot ce am făcut. La un moment dat mi-am dat seama că nu este vina oamenilor. Practic a trebui să uit cine sunt. A trebuit să învăț cine sunt fără lume, fără statut, fără tot ce aveam.”, a adăugat Iulia Vântur pentru Mihai Morar.

 NEXT.....

Mumbai: Salman Khan și Katrina Kaif sunt, fără îndoială, unele dintre cele mai iubite vedete din Bollywood Jodi, perechea este iubită nu numai pe ecran, ci și pe ecran. Actrița și-a făcut un nume notabil în industria cinematografică după ce a jucat cu Salman în Maine Pyaar Kyun Kiya? Se pare că atunci a început să se întâlnească.

Presupusa relație dintre Salman Khan și Katrina Kaif a fost destul de scurtă. Deși Salman a fost destul de deschis cu privire la dragostea sa față de Katrina și a numit-o „fetița” în public, cei doi au mers în curând pe căi separate. După un timp, zvonurile despre Katrina și Ranbir Kapoor se întâlneau unul cu celălalt erau în titlu.

Katrina Kaif și Salman Khan nu au avut o separare amară și sunt încă prieteni buni. Duo-ul a jucat, de asemenea, în mai multe filme împreună, care au avut un mare succes. Cu toate acestea, vă ducem înapoi în 2014, la nunta lui Arpita Khan Sharma, unde Salman nu a lăsat pietre neîntoarse pentru a-l jenă pe Katrina.

Citește și – (Șoc! Iată cât a câștigat Akshay Kumar ca primul său salariu)

Pe scenă, Salman a fost văzută sunând-o pe Katrina Kaif la microfon în timp ce piesa ei Chikni Chameli a început să cânte. Katrina Kaif Katrina Kaif Tamara Ghana Bag Raha Hai. Vă rugăm să veniți pe scenă (traducere liberă la: Katrina Kaif, Katrina Kaif, melodia dvs. este redată. Vă rugăm să veniți pe scenă. ”Katrina s-a târât să vină și să se ascundă în spatele lui Karan Johar. Pe microfon, în fața tuturor, Salman a auzit apoi spunând : „Ei bine, nu Katrina Kaif, Katrina Kapoor, vino pe scenă!”

Dar Salman nu avea chef să se oprească aici. Când Katrina s-a îndreptat spre scenă, a căutat-o ​​pe actriță și a spus: „Mae Kia Karun … Ți-am dat șansa să devii Katrina Khan, dar tu ai ales să fii Katrina Kapoor (tradus în mod vag în: Ce fac? … Am dat ai o șansă …)! ”

După cum am spus, relație sau separare, niciunul dintre cei doi nu poate fi vorbit pentru a confirma Katrina și Salman, deoarece duo-ul nu și-a recunoscut niciodată relația, cu toate acestea, acțiunile lor se întâmplă destul de des. De fapt, Salman a povestit odată cum Katrinei nu îi place să poarte o fustă mini. Vorbind cu Rajiv Masand, el a spus: „Odată ce am văzut că purta o fustă cu adevărat mini și nu mi-a plăcut. Dar uneori trebuie să te calmezi și să o lași. Nu am de ales, și mai bine să stai departe de acele lucruri “.

Salman și Katrina au jucat în filme precum Yuvvraaj, Ek Tha Tiger, Tiger Zinda Hai și Bharat.

În ceea ce privește relațiile, în timp ce Katrina se întâlnește cu Vicky Kaushal, Salman este celibatar la 55 de ani, dar se zvonește că se întâlnește cu actrița și radiodifuzorul român Yulia Vantur.

Iulia s-a schimbat complet ca om și a reușit și să renunțe la un obicei nociv care o controla zilnic. A decis să lase de tot țigările. „Respirația. Respirația e o chestie care ajută instant. Și controlul gândului. Nu lăsa gândul să te controleze pe tine. Cel mai mare viciu al Iuliei Vântur. Tratamentul pe care l-a urmat. „Eram condusă numai de minte” Doamne, știi cât m-a controlat? Eu eram condusă numai de minte… Moment în care am zis: «schimbă gândul»! Dar trick-ul ăsta l-am învățat atunci când m-am lăsat de fumat! Te gândești la o nenorocire în momentul ăsta, da? În secunda următoare zici: «schimbă gândul», gândește-te la altceva! Pur și simplu. Exact așa am reușit și eu… și să mă las de fumat. «Schimbă gândul». Este alegere, este doar o alegere. Și instant ai să vezi că te gândești la altceva și este starea de bine. Asta nu înseamnă să ignori, nu, dar să conștientizezi că starea aia nu îți face bine, ești în ea, pentru o vreme, dar nu poți să dedici toată viața acelei stări”, a mărturisit Iulia Vântur într-un podcast. Tratamentul care a ajutat-o pe Iulia Vântur „Un fel de cocktail homeopat, se injectează în lobul urechii, durează două secunde. Teoretic ar trebui să dispară această dorință, nevoie a fumatului. Sunt însă și persoane care s-au apucat de fumat cu această tehnică. Eu asta am învățat atunci și am aplicat: «schimbă gândul». În secunda în care mă gândeam la fum, schimbam gândul”.
Citeşte întreaga ştire: Cel mai mare viciu al Iuliei Vântur. Tratamentul pe care l-a urmat. „Eram condusă numai de minte

Iulia s-a schimbat complet ca om și a reușit și să renunțe la un obicei nociv care o controla zilnic. A decis să lase de tot țigările. „Respirația. Respirația e o chestie care ajută instant. Și controlul gândului. Nu lăsa gândul să te controleze pe tine. Cel mai mare viciu al Iuliei Vântur. Tratamentul pe care l-a urmat. „Eram condusă numai de minte” Doamne, știi cât m-a controlat? Eu eram condusă numai de minte… Moment în care am zis: «schimbă gândul»! Dar trick-ul ăsta l-am învățat atunci când m-am lăsat de fumat! Te gândești la o nenorocire în momentul ăsta, da? În secunda următoare zici: «schimbă gândul», gândește-te la altceva! Pur și simplu. Exact așa am reușit și eu… și să mă las de fumat. «Schimbă gândul». Este alegere, este doar o alegere. Și instant ai să vezi că te gândești la altceva și este starea de bine. Asta nu înseamnă să ignori, nu, dar să conștientizezi că starea aia nu îți face bine, ești în ea, pentru o vreme, dar nu poți să dedici toată viața acelei stări”, a mărturisit Iulia Vântur într-un podcast. Tratamentul care a ajutat-o pe Iulia Vântur „Un fel de cocktail homeopat, se injectează în lobul urechii, durează două secunde. Teoretic ar trebui să dispară această dorință, nevoie a fumatului. Sunt însă și persoane care s-au apucat de fumat cu această tehnică. Eu asta am învățat atunci și am aplicat: «schimbă gândul». În secunda în care mă gândeam la fum, schimbam gândul”.
Citeşte întreaga ştire: Cel mai mare viciu al Iuliei Vântur. Tratamentul pe care l-a urmat. „Eram condusă numai de minte”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu