duminică, 11 iulie 2021

STIRI

★ Dacă ești musculos, atunci astăzi poți fi un erou. Mai devreme, trebuia să devii luptător. Astăzi, lumea s-a schimbat datorită lui Salman Khan. A pus la modă a fi musculos.

Așa că astăzi, fiecare om care dorește să se alăture industriei cinematografice merge mai întâi la sală și apoi la cursuri de antrenor.- Sharat Saxena despre dacă va încerca vreodată să-și schimbe imaginea de luptător

2 iulie 2021 

imagine

★ Cu câteva luni în urmă, au existat rapoarte despre faptul că Asim ar cânta Kabhi Eid Kabhi Diwali al lui Salman Khan, deși nu a existat nicio confirmare cu privire la același lucru.

Acum, conform rapoartelor media, Asim a semnat un alt film cu Salman, unde va juca rolul fratelui său mai mic, deși nu există nicio confirmare.

Dacă există vreun adevăr în această știre, atunci acesta este un salt uriaș în cariera lui Asim, deoarece va fi al doilea film al său cu Salman.-TC

1 iulie 2021 

  Comentarii

„★ Filmarea lui Salman Khan pentru un program de patru zile între 28 iunie și 1 iulie, Aayush Sharma revine la platourile din„ Antim: Adevărul final ”din Mumbai pentru a filma scena culminei împreună cu câteva secvențe suplimentare cu Salman Khan.”

30 iunie 2021 

imagine

  Comentarii

★ După Zanjeer, m-am mutat aici [Galaxy Apartments in Bandra]. Am văzut grădina, mi-am spus că aceasta este ultima casă în care mă voi muta. 

Salman îmi spune tot timpul să mă mut într-un penthouse sau într-un bungalou. Dar aceasta este casa mea. M-am mutat aici în 1973 și am decis să rămân aici de acum înainte

„De fapt, pentru că nu mă mișc, Salman trebuie să rămână aici. Este o stea atât de mare, dar rămâne într-un apartament care nu măsoară mai mult de o mie de metri pătrați. Jumătate din asta este sala lui de sport. Hainele, pantofii și el se potrivesc în restul.-Salim Khan

30 iunie 2021 

imagine

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu