vineri, 17 septembrie 2021

DA-O PE MENEA:))))))

 

 NOU mai Salman de Romania e Jean asta de romania , pacat nu paote fi nimeni asta stim dar na ,Jean de la Craiova a vizitat mormântul lui Michael Jackson

Simpaticul Jean de la Craiova știe cum să revină, mereu, în centrul atenției. Acum două luni, juratul de la Splash! Vedete la apă a mărturisit că a fost să viziteze mormântul regelui pop Michael Jackson, pentru a-l omagia pe unul dintre idolii săi.

„Ca şi Bruce Lee, şi Michael Jackson e unul dintre favoriţii mei. Aşa că iau în calcul să merg să mă reculeg la mormântul lui. Dacă voi putea, am să-i cânt şi lui, aşa cum am făcut şi în cazul celuilalt idol al meu, Bruce Lee, cu ani în urmă”, a declarat Jean de la Craiova pentru impact.ro.

Dădea bine cu piciorul şi-l cunoştea tot poporul/ E Bruce Lee nemuritorul şi-l cunoştea tot poporul!/ Nu e vorba, nu e vis,/ Se bătea ca şi Chuck Norris!/ Îl iubea nebuneşte tata/ Dădea bine cu karata/Ş-acuma îi cântă Jean, l-a bătut şi pe Van Damme!/ Avea bună inima/ Şi bătea toată China!/ Astăzi eu mă simt jupân, că i-a cântat un român!/ Câte zile-s într-un an, vă cânt şi vă pupă Jean!”, sună versurile melodiei compuse ad-hoc de Jean de la Craiova, atunci, la Seattle.

 

Solistul de muzică de petrecere susține că este extrem de încântat de această șansă și mândru că va putea face numele unui român să strălucească la Bollywood.

„Am emoții și mă simt totodată onorat că m-a selecționat sau m-a ales dintre toată dinastia asta a noastră, pe mine, să joc într-un film la Bollywood. De fapt am o secvență, de ce nu două sau trei. Știu că dansez cu vreo 30 de dansatori. O să cânt o melodie frumoasă.

Filmul se numește ”Dragoste în Europa”. Trebuia să plec de acum o lună, dar au fost niște restricții. Cred că într-o lună, maxim două, am să plec. O să stau vreo souă săptămâni. Am la dispoziție șapte zile să mă pregătesc și șapte zile să filmez”, a declarat Jean de la Craiova.

Veste incredibilă pentru Jean de la Craiova. Celebrul cântăreț de manele a făcut anunțul pe care toți fanii să îl așteptau. Ce șansă incredibilă a primit artistul. Are legătură cu Salman Khan și Iulia Vântur. Despre ce este vorba, de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu