marți, 28 decembrie 2021

E noooo



Înarmat cu un băț, "am ridicat ușor șarpele și l-am scos afară, apoi acesta s-a înfășurat în jurul bățului și a început să urce în sus.

Sătenii au început imediat "să strige 'spital, spital, spital, spital' (...) Era atâta agitație, șarpele era puțin veninos și m-a mușcat din nou".

Odată ajuns la spital, actorului i s-a administrat un ser anti-venin, înainte de a fi ținut sub observație și externat după șase ore.

Deși controversat, Khan este una dintre cele mai mari celebrități de la Bollywood.

El a fost condamnat pentru moartea unui om al străzii care a fost lovit de mașina sa în 2002, dar ulterior a fost achitat.

În 2018, el a fost condamnat la cinci ani de închisoare pentru uciderea ilegală a unor animale protejate în urmă cu 20 de ani, însă el a negat continuu această acuzație.

Khan afirmat că șarpele care l-a mușcat a fost eliberat în junglă.

India a înregistrat aproximativ 58.000 de decese cauzate de mușcături de șarpe pe an - sau 160 pe zi - între 2000 și 2019, potrivit unui studiu publicat anul trecut. 

Salman Khan, unul dintre marii actori ai Bollywood-ului, a anunțat că a supraviețuit luni unei mușcături de șarpe, transmite AFP. El este cunoscut în România nu numai datorită carierei cinematografice, dar și pentru re


Actorul Salman Khan, iubitul Iuliei Vântur, a trecut prin momente de panică după ce a fost mușcat de trei ori de un șarpe veninos, chiar în ziua de Crăciun.

Creatura pătrunsese pe ferma actorului, așa că Salman Khan a încercat să o scoată afară cu ajutorul unui băț, moment în care a fost mușcat prima dată.

Salman Khan a declarat presei că a fost mușcat în două reprize de un șarpe pe care încerca să îl alunge din locuinţa sa de la țară, de lângă Mumbai.

Înarmat cu un băț, "am ridicat ușor șarpele și l-am scos afară, apoi acesta s-a înfășurat în jurul bățului și a început să urce în sus. Sătenii au început imediat "să strige 'spital, spital, spital, spital' (...) Era atâta agitație, șarpele era puțin veninos și m-a mușcat din nou".

Odată ajuns la spital, actorului i s-a administrat un ser anti-venin, înainte de a fi ținut sub observație și iar după după șase ore a fost externat.

Pe 27 decembrie, cei doi au avut motiv de sărbătoare, actorul indian împlinind vârsta de 56 de ani. Însă, înainte de ziua lui, chiar  în dimineața  zilei de Crăciun, aflat la ferma sa din Panvel, acesta a fost mușcat de un șarpe. Din fericite, reptila nu era veninoasă.

inadvertent

Totuși, imediat Salman Khan a fost dus la spitalul MGM din Kamothe și după 6 ore de tratament și supraveghere medicală a fost externat. Totul este în regulă acum și actorul a putut să sărbătorească cu cei dragi și să se întâlnească cu ei după această sperietură, relatează click.ro.

Salman Khan a fost fotografiat pe patul de spital și imediat imaginea a apărut pe rețelele sociale. Iubita lui, Iulia Vântur i-a fost alături în tot acest timp.

Cum s-a adaptat Iulia Vântur în India

Iulia Vântur s-a întors în România în luna mai, dată fiind situația legată de COVID-19 în India. În cadrul unui interviu, blondina a povestit cum a reușit să se obişnuiască într-o țară străină. A învățat, în primul rând, ce înseamnă toleranța.

„Traiul într-o țară străină te provoacă foarte mult. Am învățat lecția toleranței. În momentul în care te izbești de o cultură nouă trebuie să înveți toleranța, altfel nu ai cum să supraviețuiești acolo. Trebuie să înveți să-i accepți pe cei din jur. Ai nevoie de toleranță pentru asta. Au fost momente grele în care îmi doream doar să simt îmbrățișarea mamei mele sau a tatălui. E un sentiment pe care n-ai cum să-l înțelegi decât atunci când ești departe de familia ta”, a declarat Iulia Vântur la Antena Stars.

În acelaşi timp, iubita lui Salman Khan a vorbit şi despre decizia de a se muta definitv în India.

„M-am lăsat dusă de val și ceea ce mi-a spus sufletul, aia am făcut. Nu am știut ce o să mă aștepte. Nu aveam nicio intenție profesională. Am avut încredere în mine și în Dumnezeu. Pentru o vreme, am păstrat proiectele din România în paralel cu ședrea mea în India, iar pe parcurs am început să muncesc și acolo”, a mărturisit Iulia Vântur.

Sursa foto: Arhiva Cancan

Khan afirmat că șarpele care l-a mușcat a fost eliberat în junglă.

Anual, India înregistrează aproximativ 58.000 de decese cauzate de mușcături de șarpe, potrivit unui studiu publicat în 2020.

Salman Khan supranumit şi "Băiatul rău" al cinematografiei indiene, este una dintre cele mai mari celebrități de la Bollywood. El a fost condamnat pentru moartea unui om al străzii pe care l-a lovit cu mașina sa în 2002, dar ulterior a fost achitat. În 2018, actorul a fost condamnat la cinci ani de închisoare pentru uciderea ilegală a unor animale protejate în urmă cu 20 de ani, însă el a negat continuu această acuzație.

Iulia Vântur a apărut recent în public alături de Salman Khan, iubitul ei. Actrița se află în India, după ce o perioadă bună din acest an s-a aflat în România. La începutul lunii noiembrie, Salman Khan a venit alături de Iulia Vântur la petrecerea dată de fratele său, Sohail Khan, în cinstea sărbătorii Diwali. 

ASTA E CE A SPUS SUPER STARUL INDIAN!

 

 

 

Actorul Salman Khan a vorbit în detaliu despre cum a fost mușcat de un șarpe la ferma lui de lângă Panvel. Incidentul a avut loc sâmbătă noapte, apoi iubitul Iuliei Vântur a fost dus de urgență la spital în Navi Mumbai și a fost externat duminică dimineață, relatează hindustantimes.com. „Un șarpe a intrat în ferma mea și am încercat să-l dau afară cu un băț. Treptat a ajuns la mâna mea. Atunci l-am apucat pentru a-l elibera și m-a mușcat de trei ori. A fost un fel de șarpe otrăvitor. Am fost spitalizat pentru 6 ore. Sunt bine acum”, a declarat Salman Khan pentru agenția de presă ANI. După ce a fost externat, iubitul Iuliei Vântur s-a întors la fermă, acolo unde și-a sărbătorit ziua de naștere. El a împlinit 56 de ani. De obicei, actorul indian își sărbătorește aniversarea la ferma de lângă Mumbai alături de familia lui și prietenii apropiați. Mai multe filmări au apărut pe internet cu Salman Khan după ce acest incident. El a ieșit de la petrecerea de ziua sa și a stat de vorbă cu jurnaliștii, unde a povestit și cum a fost mușcat de șarpe.
Citeşte întreaga ştire: Salman Khan a fost mușcat de trei ori de un șarpe. Primele declarații ale iubitului Iuliei Vântur: „Am fost spitalizat 6 ore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu