luni, 17 ianuarie 2022

Mai labagiule (scz) ce tot vrei de la Salman bani?Salman Khan este fratele meu mai mare: Kamaal Rashid Khan pune capăt războiului cuvintelor cu superstar, cere armistițiu

 Kamaal Rashid Khan alias KRK, care este cunoscut pentru aceste critici controversate, dar populare pe YouTube, s-a găsit în probleme legale anul trecut, după ce superstarul de la Bollywood, Salman Khan, a depus o plângere pentru defăimare la un tribunal din Mumbai împotriva revizuirii filmului său „Radhe: Your Cel mai căutat Bhai'.  

 Fata asta de muist nu il lasa pe Salman sa dorma oare noptea?

Salman Khan este fratele meu mai mare: Kamaal Rashid Khan pune capăt războiului cuvintelor cu superstar, cere armistițiu

New Delhi: Autoproclamatul critic de film Kamaal R Khan pare să fi cerut un armistițiu între el și superstarul de la Bollywood, Salman Khan, din cauza postării sale scandaloase despre actor. Luând pe Twitter, KRK a publicat o postare în care l-a numit pe Salman „fratele său mai mare” și a menționat că pare să existe o neînțelegere între cei doi. El a cerut, de asemenea, presei să nu conecteze fiecare postare pe Twitter cu Salman. 

„Solicit mass-media să nu-mi conecteze fiecare Tweet cu @BeingSalmanKhan! S-ar putea să avem o mică neînțelegere, dar totuși el este fratele meu mai mare. Așa că nu sunt dușmanul lui, nici nu-l urăsc și nici eu tweet totul despre el. Există multe altele. actori, eu tweetez despre ei”, a scris Kamaal Rashid Khan pe Twitter. 

Curând, adepții săi au început să-l troleze masiv pe rețelele de socializare, întrebându-l pe autocritic dacă îi este frică de actor. „Kya hua Bhai kahi Salman Khan Dubai to nahi pahuch Gaye”, a scris unul. "Kya hua krk bhai upr se phone aya kya?" a scris altul. 

Un alt utilizator i-a reamintit cum obișnuia să-l facă de rușine pe actor. „Schimbare bruscă în aer kal tak jou Buddha tha ajj Big Brother hogaya....”

Unii dintre utilizatori erau într-o altă călătorie și i-au cerut lui Umar Riaz să revină la reality show-ul „Bigg Boss 15”. „JANTA Îl cere pe UMAR RIAZ”.

Kamaal Rashid Khan alias KRK, care este cunoscut pentru aceste critici controversate, dar populare pe YouTube, s-a găsit în probleme legale anul trecut, după ce superstarul de la Bollywood, Salman Khan, a depus o plângere pentru defăimare la un tribunal din Mumbai împotriva revizuirii filmului său „Radhe: Your Cel mai căutat Bhai'. 

Echipa juridică a lui Salman Khan a emis o declarație în care a divulgat motivul real pentru care actorul a intentat un proces împotriva actorului devenit critic de film Kamaal R Khan, care se numește KRK. Procesul a fost intentat deoarece Kamaal R. Khan „a publicat și a aprobat acuzații defăimătoare, inclusiv că domnul Salman Khan este corupt, că el și marca sa „Being Human” sunt implicați în tranzacții de fraudă, manipulare și spălare de bani, că el și Salman Khan Films sunt niște idioți”, a spus DSK Legal, echipa juridică care îl reprezintă pe Salman.

Pe de altă parte, KRK a reacționat la tweet-ul lui Salman în care susținea că Salman Khan a depus un dosar de defăimare împotriva lui, deoarece actorul este afectat de recenzia lui KRK despre ultimul său film Radhe: Your Most Wanted Bhai. „Am spus de atâtea ori că nu fac niciodată o recenzie a filmului vreunui producător, actor dacă îmi cere să nu o revizuiesc. Salman Khan mi-a depus un dosar de defăimare pentru revizuirea #Radhe înseamnă că este prea mult afectat de recenzia mea. Prin urmare, am nu va mai revizui filmele lui. Ultimul meu videoclip va fi lansat astăzi”, a scris anterior KRK pe Twitter.

Aplicația Zee News: Citiți cele mai recente știri din India și din lume, știri Bollywood, actualizări de afaceri, scoruri de cricket etc. Descărcați acum aplicația de știri Zee pentru a fi la curent cu știrile de ultimă oră și acoperirea evenimentelor în direct .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu