luni, 17 ianuarie 2022

Umar Riaz, de la Bigg Boss 15: Nu m-am simțit niciodată rău când Salman Khan m-a lovit, mă consideram norocos „itne bade superstar se daant khaa ke!

Consider că este o mândrie că am fost certat de superstarul Salman Khan. Tatăl meu mai spune că nu uita că ai fost certat de Salman Khan. I am happy ke 'Bhai ne daanta hai chalega.' Eram gata să fiu pălmuit de Salman Khan (râde), oamenii și-au amintit că am fost pălmuit de el (glume).

De obicei, se spune că a primi un pumn de la Mike Tyson sau Mohammad Ali este un lucru mare, așa că nu l-am luat niciodată într-o lumină negativă. M-aș simți grozav când ar vorbi cu noi toți. Odată m-a lăudat că am făcut bine în joc și pentru mine a fost un lucru mare. Odată, în timpul BB 13, l-a sunat pe Asim He-man și, deși nu mi-a spus He-man, o dată mi-a lăudat jocul.

 Am crescut uitându-mă la filmele lui, i-am iubit stilul și apoi am șansa de a vorbi cu el zilnic a fost un lucru mare pentru mine. M-aș fi speriat inițial văzându-l pe el și chiar și pe restul concurenților. Aura lui este diferită și acesta este motivul pentru care am fost mereu puțin timid sau conștient în fața lui. Nu cred că televiziunea indiană are o gazdă ca el și îl respect pe Salman, domnule, din suflet.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu