sâmbătă, 23 aprilie 2022

 

★ Salman Khan ți-a strigat și pentru „Love Hostel”. Ai spune că Salman este cel mai bun prieten, care te sprijină mereu?


Salman este o ființă umană uimitoare, este o persoană cu suflet mare. Nu este doar pentru mine, când îi pasă cu adevărat de cineva, face tot posibilul să fie acolo pentru ei. Sunt doar norocos că sunt unul dintre acei puțini oameni pe care îi iubește atât de mult. Și datorită lui am început să mă antrenez. Nu obișnuiam să mă antrenez niciodată, deși fratele meu și tatăl meu făceau exerciții tot timpul. Salman mi-a oferit o oportunitate în „Cursa 3” și acesta a fost începutul multor lucruri pentru mine și cariera mea. Mulți oameni m-au văzut după mult timp. Generația mai tânără nu mă văzuse și când Salman bhai ki film lagi ho toh toată lumea merge să-l vadă. Din cauza „Race 3”, am obținut un rol în „Housefull 3” și așa a început să mă observe tânăra generație.-Bobby Deol


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu