miercuri, 31 august 2022

Mohnish Bahl vorbește despre prietenia sa apropiată cu Salman Khan; spune „M-am lăsat să-i spun Salman în timp ce el s-a blocat să mi se adreseze ca Monya”!

Mohnish Bahl și-a sărbătorit recent 61 de ani. A devenit un actor cunoscut după interpretarea sa memorabilă din Maine Pyar Kiya (1987). L-a jucat pe Salman Khan în rolul principal și superstarul a fost cel care i-a recomandat numele pentru debutul regizoral al lui Sooraj Barjartya.

Într-o interacțiune exclusivă cu Bollywood Hungama, actorul a fost întrebat despre asta. La care Mohnish Bahl a spus: „Aceasta este o veche prietenie și a început înainte să intrăm în industria filmului. Salman se zbătea și nu aveam pentru ce să lupt, deoarece eram deja afară. Încerca să facă parte din Maine Pyar Kiya. Mi-a recomandat numele. Și apoi restul este istorie.”

Acesta a fost o perioadă în care Mohnish Bahl a apărut în cinci filme și nu l-a ajutat în niciun fel, deoarece majoritatea erau flops. Prin urmare, el se gândise să renunțe la industrie. Dar odată ce a semnat Maine Pyar Kiya, nu a mai putut privi înapoi.

Când a fost întrebat cum s-a împrietenit cu Salman, Mohnish Bahl a răspuns: „Obișnuiam să ne antrenam la sala de sport din Hotel Sea Rock, Bandra. Așa am ajuns să ne cunoaștem.” Salman Khan îl numește cu dragoste chiar și pe Mohnish „Monya”. Mohnish Bahl a zâmbit în timp ce am vorbit despre asta și a mărturisit că superstarul este singurul care îl numește așa.

Și cum se adresează Mohnish Bahl lui Salman Khan? El a răspuns: „Îl numesc Salman. I s-au dat o mulțime de nume pe măsură ce a crescut, cum ar fi Bhai, Sallu etc. Aceștia sunt termeni de dragoste. Dar m-am lăsat să-i spun Salman, în timp ce el s-a blocat să mi se adreseze ca fiind Monya.

Se știe că Barjatyas erau îngrijorați să-l arunce pe Mohnish Bahl într-un rol negativ în Maine Pyar Kiya. Răposatul Raj Kumar Barjatya a vorbit chiar și cu mama sa, Nutan, și i-a promis că îi va oferi fiului ei un rol complet alb, ceea ce a făcut mai târziu în Hum Aapke Hain Koun (1994).

Interesant, a ieșit la iveală că până și Salman Khan vorbise cu Nutan despre asta. La care Mohnish Bahl a spus: „Da, asta mi-a spus (râde)!”

El continuă: „Chestia este că obișnuiam să ne petrecem des în casele celuilalt. Au fost momente când el nu era acasă, iar eu eram acolo și invers. Deci, poate că a vorbit cu mama mea într-unul din acele momente. Ea l-a tratat ca pe un frate pentru mine, ca pe celălalt fiu al ei. Primul său film înainte de Maine Pyar Kiya a fo

 

imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu