joi, 21 decembrie 2023

A luat stirile razna

 Cum am lipsit putin ,GATA, Salmaan se insora si are si copil , ori naste , ori cineva e insarciata ,iar Vantur, nu are rost sa mai ne luam de aceste stiri de stiristi , nu stim ce a ce cauta , pentru ca Salman este foarte cautat , dar tot de ea se scrie cel mai mai de bine , si tot de ea sunt aliturile de Salman ca e ba insurat cand se insora sau face copil. Adevarul e ca niciodata. Adevarul e asta si ca ne-am prictisit sa da-m acel anunt .Ce scrie ei sus de parca ,,Ba chiar se intpla deci'' da de fapt cand te uiti la ce au zis sau a comentat sau ce decalarii au dat nu are nici o treba cu ce au zis ei , titlu de 0 lei. Ma vi cu un titlu da sa fie asa .

Mda, zilele astea a venit cu cel mai tare titlu , ca Vantru ar fi gravida iar, si iar si ca ar trebui sa fie si maritata, si ea spune ca nu e nici asa , si daca e sa fie ar fi bine , si a zis ca e fercita si nemaritata si familia ei a inetles, au cam epuizat-o cu aselasi intrebare , resptul linguseli. 

Cea ce ne-a atras atentia este ca pentru prima data mai des a vorbit de Salman de familia lui , ca se simte ca aacasa ca in a 2 a familie e foarte fercita , si mai ales se simte <adoptata> acolo , iar Salman a fost alaturi de ea a ivatat-o multe de relatii de viata si multe altele , era asa greu sa scrie doar asta? Asta sa intaplat relatia lor care se cunosc de 10 ani se cuosc pun PUNCT mare pe se cunosc . In rest nu imi pasa de ce se mai intapla , nu are rost sa mai ne luam de ala de ala, aleregea e a lui , ca roata lumea acum il arata cu un deget , si a uitat de ,,FRUMOSUL DE LA BOLLYWOOD'' , si aici am termiat!

Iulia Vântur a trecut prin momente de panică după ce a aflat că în India s-a produs un cutremur cu magnitudinea de 6,4. Vedeta se află în aceste momente în Dubai, iar când a aflat de cele întâmplate a fost extrem de îngrijorată. Seismul s-a simțit puternic în Delhi, India, în zona în care se află iubitul său și familia acestuia.

Oficialii din India au făcut publice informaţii cu privire la victime, dar şi pagubele produse de cutremur. Mai multe case s-au prăbuşit în New Delhi, alte doar s-au zdruncinat, iar în aceste ore, oamenii legii încearcă să estimeze pierderile.

„Case s-au prăbușit. Oamenii au ieșit grăbiți din casele lor. Sunt afară în mulțimea de rezidenți îngroziți. Încercăm să estimăm daunele.”, a spus Santosh Rokka, om al legii, conform Reuters.

Ce spune Iulia Vântur despre apropiaţii din India

Printr-un mesaj postat în mediul online, Iulia Vântur a anunțat că prietenii şi apropiaţii ei sunt în afara oricărui pericol. Cu toate acestea, până a reuşit să ia legătura cu fiecare în parte, fosta prezentatoare a trecut prin momente de groază.

 

Fosta prezentatoare TV nu are cetățenie, după 10 ani petrecuți în India!

De aproximativ 10 ani, Iulia Vântur locuiește în India și totuși nu are cetățenie. Fosta prezentatoare TV a mărturisit că în momentul de față are trei acte de identitate: pentru România, India și Dubai.

În cadrul emisiunii lui Cătălin Măruță, blondina a explicat de ce nu intenționează să obțină cetățenie deşi este stabilită legal în India și plătește taxe la stat.

”Am două case (n.red.: în România și în India), sunt atât de norocoasă. Chiar asta vorbeam cu mama, că am trei acte de identitate, unul pentru România, unul pentru India și unul pentru Dubai. Am un act de identitate de rezidență în India, sunt înregistrată, plătesc taxe, ce credeți? Nu sunt flotantă, sunt stabilă. E un fel de carte verde. Pot (n.red.: să-și ia cetățenie), dar de ce să-mi iau, eu sunt româncă. Nu-mi doresc să am o altă cetățenie, sunt foarte fericită cu cetățenia mea. Sunt bine așa cum sunt”, a declarat Iulia Vântur în emisiunea „La Măruță”.

 

 

Iulia Vântur a trecut prin momente de panică după ce a aflat că în India s-a produs un cutremur cu magnitudinea de 6,4. Vedeta se află în aceste momente în Dubai, iar când a aflat de cele întâmplate a fost extrem de îngrijorată. Seismul s-a simțit puternic în Delhi, India, în zona în care se află iubitul său și familia acestuia.

Oficialii din India au făcut publice informaţii cu privire la victime, dar şi pagubele produse de cutremur. Mai multe case s-au prăbuşit în New Delhi, alte doar s-au zdruncinat, iar în aceste ore, oamenii legii încearcă să estimeze pierderile.

„Case s-au prăbușit. Oamenii au ieșit grăbiți din casele lor. Sunt afară în mulțimea de rezidenți îngroziți. Încercăm să estimăm daunele.”, a spus Santosh Rokka, om al legii, conform Reuters.

 

 Cine s-ar fi așteptat ca Iulia Vântur să aibă atâta succes în India? Da, știm că este bună prietenă cu Salman Khan, că are câteva piese muzicale în trend și că prezintă evenimente și emisiuni, dar românca noastră este primită ca un adevărat megastar pe la toate evenimentele mondene din India - ceea ce este o performanță pentru orice european!

Vedeta de televiziune și-a făcut repede loc în peisajul monden bollywoodian și este urmărită de toată presa de gen, fiind asemuită deja unui influencer în zona de beauty, fashion și media. Iar marele său câștig pare să fi fost, pe lângă prieteniile sale din showbiz-ul indian, faptul că a învățat limba indiană și le-a adoptat portul și practicile hindi, ceea ce au făcut-o plăcută și rapid integrată de cei din branșă.

Acum, Iulia Vântur, nu mai e doar frumoasa blondă din Europa de Est din anturajul megastarului Salman Khan, ci e artista pe care toate evenimentele mondene o doresc pe covorul roșu.

Și, ce-i drept, îmbrăcată în sari, Iulia Vântur pare cu adevărat o prințesă indiană, chiar dacă tenul său deschis și pletele-i blond-arămii o fac să iasă din tiparele frumuseților de-acolo.

 „Am două case (în România și în India, n.r.), sunt atât de norocoasă. Chiar asta vorbeam cu mama, că am trei acte de identitate, unul pentru România, unul pentru India și unul pentru Dubai. Am un act de identitate de rezidență în India, sunt înregistrată, plătesc taxe, ce credeți? Nu sunt flotantă, sunt stabilă. E un fel de carte verde. Pot (n.red.: să-și ia cetățenie), dar de ce să-mi iau, eu sunt româncă. Nu-mi doresc să am o altă cetățenie, sunt foarte fericită cu cetățenia mea. Sunt bine așa cum sunt”, a povestit ea în emisiunea „La Măruță” de la Pro TV.

 

Iulia Vântur, detalii despre momentul în care va fi mamă. „E dar de la Dumnezeu. Cred că mă voi descurca foarte bine”, susține fosta iubită a lui Marius Moga care are o relație cu actorul indian, Salman Khan.

Iulia Vântur, dezvăluiri despre clipa în care va aduce pe lume un copil. Cântăreața consideră că își va intra perfect în rolul de mamă

Iulia Vântur a oferit recent un interviu în care a făcut dezvăluiri despre clipa în care va aduce pe lume un copil. Cântăreața consideră că își va intra perfect în rolul de mamă și cu siguranță, va fi recunoscătoare pentru această minune.

Își dorește foarte mult să facă acest pas, doar că lasă totul în voia Celui de Sus. Fosta prezentatoare de la Pro TV consideră că va reuși să mențină echilibrul perfect între viața de familie și cariera pe care o are în India.

„Da, îmi doresc un copil, e dar de la Dumnezeu. Când se va întâmpla, voi primi cu bucurie. Avem atâtea exemple de femei care au reușit să îmbine foarte frumos profesia și familia.

 

Cred că mă voi descurca foarte bine. Părinții mei au înțeles că e important să fiu fericită, nu măritată!”, a mărturisit Iulia Vântur pentru revista viva.ro. Îndrăgita artistă susține că nu are niciun regret.

Nu se vede măritată în momentul de față, în ciuda faptului că are o relație sentimentală de lungă durată cu Salman Khan. Actorul indian nu apare foarte des în compania vedetei și este foarte discret cu viața sa amoroasă.

 

Iulia Vântur, despre zvonurile unei sarcini

Iulia Vântur a făcut recent și o declarație concretă despre zvonurile privind o sarcină. Foarte multe persoane au felicitat-o după ce a participat la un eveniment din India, unde rochia neagră i-a cam jucat feste.

Faldurile ținutei de gală au dat de înțeles că frumoasa vedetă are ceva de ascuns, doar că fosta moderatoare de la Pro TV a ținut să facă lumină.

Iulia Vântur și Salman Khan formează un cuplu de mai bine de 10 ani, însă până acum nu au ajuns în faţa altarului. Artista care şi-a construit o carieră de succes în India a dezvăluit în cadrul unui interviu recent faptul că nu se gândeşte la căsătorie, dar, cu toate acestea nu exclude ca în viitorul apropiat să devină mamă. Toate detaliile în rândurile de mai jos.

În ultimii ani, Iulia Vântur a încercat să fie cât se poate de discretă cu viaţa personală. Deşi are o relaţie fericită cu actorul de la Bollywood, blondina nu a dat niciodată prea multe detalii din intimitatea lor.

Ce spune Iulia Vântur despre momentul în care va deveni mamă

Vedeta a fost întrebată în repetate rânduri când va îmbrăca rochia de mireasă. Iulia Vântur spune că nu se grăbeşte să facă acest pas, dar în viitor, atât ea, cât şi partenerul ei îşi doresc să fie părinţi. Blondina a făcut recent primele declarații despre momentul în care va deveni mamă.

„Da, îmi doresc un copil, e dar de la Dumnezeu. Când se va întâmpla, voi primi cu bucurie. Avem atâtea exemple de femei care au reușit să îmbine foarte frumos profesia și familia. Cred că mă voi descurca foarte bine”, a dezvăluit Iulia Vântur, pentru viva.ro.

„Părinții mei au înțeles că e important să fiu fericită, nu măritată!”, a mai povestit Iulia Vântur pentru sursa citată.

Cum se înţelege Iulia Vântur cu socrii ei

Iulia Vântur a tras lozul câștigător de când a luat decizia de a părăsi meleagurile natale. Își trăiește visul departe de România! Vedeta de televiziune se bucură de succes pe plan artistic, lansează piese pe bandă rulantă și are multe spectacole.

Nu stă bine doar la capitolul carieră, ci și la cel legat de dragoste. Din fericire, Iulia Vântur a avut norocul să fie acceptată în noua sa familie de către părinții lui Salman Khan, cu care se înțelege de minune.

„Da, mă simt ca acasă în India. Am o nouă familie, care m-a adoptat și pentru care sunt foarte recunoscătoare. Care mă face să mă simt iubită. Mă simt de-a casei, de-a familiei. Și e atât de frumos să ai o familie care petrece timp împreună, care sărbătorește totul împreună și se susține în momente dificile. Încerc să-i conving și pe ai mei să vină în India, să stea cu mine aici, mai mult. Însă greu îi scot pe ai mei din cuibul lor”, a povestit vedeta pentru viva.ro.

 Iulia Vântur a plecat din România în India acum peste zece ani, stabilindu-și o familie cu actorul celebru Salman Khan. Într-un interviu recent, vedeta a discutat despre relația cu părinții partenerului ei și a dezvăluit detalii despre viața lor în India.

Cum se înțelege Iulia Vântur cu părinții lui Salman Khan
Vedeta a ajuns într-un moment al vieții în care se simte deplin fericită și împlinită, chiar și în condițiile în care trebuie să-și împartă dragostea atât în India, cât și în România. Iulia Vântur a avut privilegiul de a fi primită cu brațele deschise în noua sa familie, având sprijinul și acceptarea părinților lui Salman Khan.

„Da, mă simt ca acasă în India. Am o nouă familie, care m-a adoptat și pentru care sunt foarte recunoscătoare. Care mă face să mă simt iubită. Mă simt de-a casei, de-a familiei. Și e atât de frumos să ai o familie care petrece timp împreună, care sărbătorește totul împreună și se susține în momente dificile. Încerc să-i conving și pe ai mei să vină în India, să stea cu mine aici, mai mult. Însă greu îi scot pe ai mei din cuibul lor”, a povestit vedeta, într-un interviu...

Iulia Vântur locuiește în India de aproximativ zece ani și face naveta București-India destul de des. Cu toate acestea, preferă să țină pentru ea anumite aspecte ale vieții personale și multă lume se întreabă dacă ceea ce trăiește este chiar așa de frumos pe cât pare.

Iulia Vântur trăiește o viață de poveste de când s-a mutat în India, pentru a fi alături de iubitul ei, Salman Khan. Românca este atât de mulțumită de viața de acolo, încât ar vrea să facă o schimbare importantă.

Iulia Vântur vrea să își ia părinții în India
Chiar dacă are o carieră strălucită în India și o relație care pare să meargă din ce în ce mai bine, Iulia Vântur are și un motiv de tristețe. Mai exact, aceasta și-ar dori să fie mai aproape de părinții ei și încearcă să îi convingă să plece din țară.

„Încerc să-i conving și pe ai mei să vină în India, să stea cu mine aici mai mult, însă greu îi scot pe ai mei din cuibul lor”, a spus Iulia Vântur, conform Viva.

Ceea ce a făcut-o pe Iulia să se gândească la acest lucru a fost chiar modul în care aceasta este tratată de familia partenerului ei.

Cu toate acestea, a fost primită cu brațele deschise de familia lui Salman Khan și are doar cuvinte de laudă la adresa lor.

„Mă simt ca acasă în India. Am o nouă familie, care m-a «adoptat» și pentru care sunt foarte recunoscătoare, care mă face să mă simt iubită. Mă simt de-a casei, de-a familiei și e atât de frumos să ai o familie care petrece timp împreună, care sărbătorește totul împreună și se susține în momente dificile”, a mai spus aceasta pentru sursa menționată anterior.

Iulia Vântur (43 de ani) este una dintre cele mai cunoscute nume atât din România, cât și de la Bollywood. Sunt mai mult de zece ani de când viața ei se împarte între România și India, acolo unde trăiește o frumoasă poveste de dragoste cu actorul Salman Khan. În ciuda faptului că cel mai mult timp îl petrece în statul asiatic, frumoasa blondină nu dorește să obțină cetățenie.

 image
Fosta prezentatoare TV a mărturisit că în momentul de față are trei acte de identitate: pentru România, India și Dubai, însă nu intenționează să obțină cetățenie in India.

Iulia Vântur: „Sunt foarte fericită cu cetățenia mea”
Îndrăgita vedetă se află preț de câteva zile în România, așa că a profitat de ocazia și a acceptat invitația în emisiunea lui Cătălin Măruță, unde a făcut o serie de dezvăluiri.

Artista a mărturisit că, deși este stabilită legal în India și plătește taxe și ar putea foarte ușor să obțină cetățenie, nu uită că este româncă, astfel că nu are de gând să ia o astfel de decizie.

„Am două case (n.red.: în România și în India), sunt atât de norocoasă. Chiar asta vorbeam cu mama, că am trei acte de identitate, unul pentru România, unul pentru India și unul pentru Dubai. Am un act de identitate de rezidență în India, sunt înregistrată, plătesc taxe, ce credeți? Nu sunt flotantă, sunt stabilă. E un fel de carte verde. Pot (n.red.: să-și ia cetățenie), dar de ce să-mi iau, eu sunt româncă. Nu-mi doresc să am o altă cetățenie, sunt foarte fericită cu cetățenia mea. Sunt bine așa cum sunt”, a declarat Iulia Vântur, în emisiunea „La Măruță”.

Iulia Vântur, vacanță alături mama ei 
Iulia  Vântur și mama ei / foto: social media

 

Vedeta a mărturisit că recent s-a întors într-o vacanță din Istanbul, unde a mers alături de cea care i-a dat viață. Tatăl ei, în schimb, a ales să nu le însoțească, deoarece trebuia să facă vinul. 

  „Mi-era dor de ai mei și am zis să-i iau într-o vacanță scurtă. Am reușit să o iau doar pe mama. Tata a rămas cu strugurii să facă vin. Am plecat eu cu mama și cu niște prietenii de-ai mei în Istanbul. Am stat câteva zile, vreo 5-6 zile. N-aveam plănuit să vin în România, dar ieri, pentru că nu erau niște acte gata acolo unde trebuia să mă duc, am zis hai să vin repede până acasă”, a mai spus vedeta, în emisiunea de la Pro TV.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu