joi, 21 decembrie 2023

STIRE

 

Salman spune: „Este întotdeauna special să am o eliberare în Diwali, deoarece am amintiri foarte frumoase despre felul în care festivalul m-a binecuvântat întotdeauna cu noroc. Este destul de uimitor că Katrina și cu mine, ca pereche, nu am avut nicio lansare de Diwali și Tiger 3 va fi primul nostru film de Diwali! În calitate de co-staruri, am făcut filme care au fost îndrăgite de mulți oameni. Deci, dacă le putem oferi cel mai bun Diwali cu Tiger 3, am fi foarte umili.” 

Salman spune: „Pentru mine, Diwali a fost întotdeauna acel festival care reunește oamenii, reunește familiile. Aștept cu nerăbdare să petrec acest Diwali cu ai mei. Voi urmări Tiger 3 împreună cu întreaga mea familie în acest Diwali și sper că toată lumea o va face și se bucură din plin de această experiență pe marele ecran.” 

Produs de Aditya Chopra și regizat de Maneesh Sharma, Tiger 3 urmează să fie lansat duminică, 12 noiembrie în hindi, tamil și telugu. Ce citesc alții Vezi mai multe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu