miercuri, 13 noiembrie 2019

Nu joc joc de răufăcător în Radhe lui Salman: Bharath!

Când l-am sunat pe Bharath pentru o discuție rapidă, tocmai terminase o sesiune de antrenament riguroasă. Cu toate că asta a făcut parte din rutina sa de ani de zile, există o atenție suplimentară pentru că aceasta este, de asemenea, o parte din munca de pregătire pe care o realizează pentru al doilea său film Bollywood - Prabhudheva și Salman Khan's Radhe !
„Maestrul Prabhu este un bun prieten; Îl cunosc de aproape 10 ani acum. Apreciază talentul bun și crede în munca grea. Îmi urmărește activitatea din 555. Am fost la sărbătorile de naștere ale lui Jayam Ravi când m-a sunat să mă întrebe dacă aș fi dispus să fac un rol esențial într-un film pe care îl făcea cu Salman. Nu mi-a venit să cred, dar mi-am dat seama că era serios când mi-a spus că mă vor repede la bord, pentru că încep să tragă în curând ”, spune Bharath.

Buzz este, îl joacă pe antagonist în film. „Nu, eu nu sunt ticălosul din film. Randeep Hooda joacă acest rol. Eu cânt polițist, cineva care este întotdeauna cu personajul domnului Salman. De fapt, maestrul Prabhu m-a întrebat dacă aș fi în regulă cu rolul, pentru că îl joc și pe eroul din filmele tamiliene. Dar este o oportunitate bună pentru mine, un rol foarte bun. Așadar, l-am semnat fără nicio ezitare. Stăpânul Prabhu mi-a spus că trebuie să arăt elegant și dur și dur în același timp. Așa că, m-am îmbogățit puțin; Încă lucrez la corpul meu ”, spune actorul, adăugând că a fost deja împușcat de trei zile în Mumbai.

Întreabă-l despre experiența lui de a împărtăși spațiul ecranului cu Salman, iar el spune: „Ne-am dat peste cap când jucam meciuri CCL. Dar a lucra cu el a fost diferit. Am fost un pic îngrozitor când a trebuit să fac o scenă de dialog cu el. Dar acesta este și momentul meu fanboy. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu