marți, 19 noiembrie 2019

Nu pot uita niciodată faptul că Salman Khan m-a lansat: Zareen Khan!

imagine

Zareen Khan va fi văzută jucând un homosexual în viitorul ei film Hum Bhi Akele Tum Bhi Akele. Filmul urmează să se lanseze de Ziua Îndrăgostiților anul viitor, însă este pregătit să fie proiectat la un festival de film din New York luna aceasta. Într-o interacțiune exclusivă vorbește despre filmul său, despre lupta și despre lansarea ei de un superstar.


Ați fost lansat de Salman Khan, dar ați trebuit totuși să vă luptați pentru a primi muncă mai târziu, deci cum ați făcut față acelei etape? Zareen spune:
„Nu pot uita niciodată faptul că Salman Khan m-a lansat. A fost o lansare de vis pentru mine. Nu mi-am dorit niciodată să fiu actor și nu am avut nicio legătură în industrie. El m-a lansat și, de aceea, oamenii m-au criticat pentru aspectul și greutatea mea.
Cu toate acestea, regizorul Anil Sharma și alții mi-au spus să iau în greutate acest rol, deoarece au crezut că fetele din acele vremuri obișnuiau să prune. După aceea nu am mai apucat să lucrez mult timp, am făcut o melodie cu Salman și asta este tot. El mi-a oferit pachetul de lansare și mi-a revenit cum să merg despre cariera mea. Mi-a luat ceva timp, dar ajung să fac diferite filme în hindi, punjabi și în sud, așa că sunt fericit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu