joi, 14 noiembrie 2019

Rohit Roy este laudă pentru Salman Khan; numește steaua Dabangg umilă și răbdătoare

Rohit Roy este laudă pentru Salman Khan; numește steaua Dabangg umilă și răbdătoare
Rohit Roy, care este în prezent văzut ca Dr. Vardhaan din Sanjivani, nu poate înceta să facă ravagii cu privire la gazda lui Bigg Boss, Salman Khan. Actorul s-a dus pe mânerul de socializare pentru a-l lăuda pe vedeta „Dabangg” pentru etica și entuziasmul său.
Rohit a împărtășit că a avut recent o șansă de a-l vedea pe Salman la locul de muncă pentru prima dată și l-a lăsat aruncat.

El a scris: „După ce l-am cunoscut de când eram doar un mic puștoaic de la Ahmedabad, o săptămână în urmă l-am văzut la serviciu pentru prima dată ... și am revenit inspirat, îmbogățit și mult mai umil ... și PACIENT !“
Împărtășind greutățile filmărilor și comportamentul nefazat al lui Salman, Rohit a împărtășit: „Fără îndoială, cea mai nefericită vedetă cu care am văzut sau am lucrat vreodată .. a trecut despre ziua lui în cea mai neîncăpătoare manieră și s-a aprins ca 1000 de volți de fiecare dată. camera s-a rostogolit ... era fierbinte ca iadul cu soarele bătând la 40 de grade, dar el nu s-a plâns niciodată! Niciodată nu am cerut o anaconda (este o aerisire la lăstari) sau chiar un ventilator ... la pachet și ne-am dus imediat la work out ... am lucrat intens timp de aproximativ 45 de minute după care fundul meu era iarbă, dar ghicim ce, el a repetat timp de o oră pentru turneul său #dabangg !! Așteaptă! Asta nu este totul ... după toate acestea, el s-a dus de fapt bărbierit și schimbat din nou în costumul său dabangg pentru a filma un videoclip de Halloween pentru bunul său prieten @realpz !!


El a adăugat: „În sfârșit, la ora 10.30, s-a schimbat și s-a alăturat pentru noi la cină .. râzând și glumind și STILL FULL OF BEANS !! Asta e adevăratul @beingsalmankhan !! Mulți de învățat și kilometri de parcurs pentru noi toți .. mulțumesc Salman bhai căci mă învați câteva lucruri de fiecare dată când ne întâlnim fără să încercăm măcar să te iubesc ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu