marți, 12 noiembrie 2019

Salman Khan mi-a dat o nouă viață, spune co-starul Veergati, Pooja Dadwal!

Pooja Dadwal, care a jucat alături de Salman Khan în Veergati, caută în prezent să se întoarcă în Bollywood. Anul trecut, Pooja a fost diagnosticată cu tuberculoză și a petrecut șase luni într-un spital din Sewri din Mumbai. În acea perioadă, nici condițiile sale financiare nu au fost bune și atunci a fost atunci când Salman Khan a intervenit și și-a suportat toate cheltuielile medicale.

"Salman a investit lacuri de rupii în tratamentul meu"

Pooja a spus: „Chiar și după luni de tratament, când nu a existat o îmbunătățire semnificativă a sănătății mele, echipa lui Khan a început să se accentueze pe dieta mea. Mi-au trimis diferite tipuri de proteine ​​și suplimente și, de asemenea, mi-au trimis haine de ființă umană, pe care le port chiar astăzi. ”

După șase luni, când am fost externat din spital, am decis să mă întorc la Goa, dar nu aveam unde să stau acolo. Așa că echipa Ființă umană m-a cazat mai întâi într-o stațiune și mai târziu mi-a amenajat o casă de închiriere pentru mine. Au cheltuit mulți bani și au cumpărat mâncare, băuturi și alte lucruri esențiale pentru mine ”, a spus ea mulțumind superstarului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu