marți, 12 noiembrie 2019

GRRRRRR

DACA ERA CUM ZICEA CUM ZICE EI, SALMAN AVEA VREO 5 COPII , CU ASTA AM INCHEAT SALMANA IUBIT DAR IN SCHIMB A PRIMIT NUMAI FEMEI CARE A PROSFITAT SI CARE NU A STIUT CE E IUBIRE CIMINCIUNA!!
Iulia Vântur a strălucit la Petrecerea Viva! din acest an. Datorită rochiei lungi, cu trenă, a fost ca o prezență angelică, dar n-a scăpat de întrebările care-l implică pe Salman Khan, iar fosta jurnalistă a vorbit despre momentul când va avea un copil.

Iulia Vântur e mai sexy ca niciodată, semn că relația ei cu actorul indian Salman Khan îi priește. Miercuri seara, 22 mai, a avut loc Viva! Party, un eveniment anual unde se adună majoritatea vedetelor autohtone și unde se întrec în ținute care mai de care mai extravagante sau, dimpotrivă, simple și deloc interesante.

Iulia Vântur a vorbit despre căsătorie și despre momentul când va avea copil
A fost clar că Iulia Vântur n-a avut de gând să treacă neobservată la petrecere. A purtat o rochie lungă, bleu, cu trenă, cu decolteu și cu mâneci, care i-a pus în evidență silueta neschimbată – aceeași talie de viespe pe care a avut-o dintotdeauna.
Articol 300×300

Iulia Vântur a fost întrebată despre căsătorie și dacă își dorește să aibă un copil:

„Acum, sincer, nu ştiu dacă îmi mai doresc atât de mult să mă căsătoresc. Cu siguranţă un copil este un dar de la Dumnezeu. Dacă Dumnezeu consideră că e bine să am un copil, atunci îl primesc cu drag. Însă, în privinţa căsătoriei, nu sunt sigură că mai e ceea ce îmi doresc. Uitându-mă în jurul meu, nu ştiu dacă asta e varianta câştigătoare pentru doi oameni care se iubesc. Simt că te încorsetează mai mult şi că te limitează mai mult. Se întâmplă ceva. Întotdeauna am crezut că oamenii nu au de ce să se schimbe, e doar un act. Dar se întâmplă ceva intern, habar n-am. Dar nu mi se mai pare atât de atractiv, sinceră să fiu”, a mărturisit Iulia Vântur.
Una dintre cele mai dorite și invidiate femei din România face dezvăluiri fără precedent. Iulia Vântur s-a decis să spună adevărul despre relația cu Salman Khan. Dar asta nu e tot. Vedeta a vorbit și despre căsătorie.
Vedeta devoalează secretele relației cu unul dintre cei mai cunoscui actori de la Bollywood. Se iubește de ani de zile cu Salman Khan, dar niciodată nu s-a pus problema căsătoriei.


Iulia Vântur vorbește despre relația cu Salman Khan
Iulia Vântur se ferește să vorbească despre relația cu Salman Khan, dar mai scapă din când în când câte o informație despre viața pe care o duce în India. Blonda s-a mutat împreună cu iubitul ei în urmă cu aproape șapte ani. Blonda mărturisește că este extrem de fericită, dar nu se gândește la căsătorie. „Poate că mămică da. Căsătorită… nu știu, am trecut de vârsta de 20 de ani în care mi se părea căsătoria o chestie extraordinară. Sincer, mă uit în jurul meu și văd oameni care nu știu dacă sunt neapărat mai fericiți căsătoriți. Nu mi se pare atât de important ca doi oameni să fie căsătoriți. Mi se pare important ca doi oameni să se iubească și să fie împreună. Sper ca în rolul de mămică să fiu o mamă responsabilă și bună”, a declarat vedeta.


Iulia Vântur a devoalat motivele pentru care preferă să nu vorbească foarte mult despre relația ei cu Salman Khan. Vedetele de la Bollywood nu au acest obicei. De fiecare dată când vedeta a dezvăluit secrete din relația ei cu actorul, presa din India a dezbătut subiectul zile întregi. „La Bollywood, oamenii nu vorbesc niciodată despre relațiile lor. Există o anumită decență și din partea publicului din acest punct de vedere. Eu nu pot decât să respect lucrul acesta, pentru că relațiile trebuie să rămână personale. Sigur că și aici curiozitatea este mare, de exemplu dacă treci printr-un aeroport e aproape imposibil să nu te fotografieze cineva. Și în presă mai apar articole legate de relații și alte lucruri personale, însă starurile nu vorbesc niciodată despre acestea”, a spus Iulia Vântur....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu