marți, 12 noiembrie 2019

Rohit Roy îl numește pe Salman Khan „cea mai nebunie vedetă”, iată de ce

Salman Khan impresionează unul pe toate cu carisma sa. A influențat și inspirat mulți dintre actorii aspiranți din industrie. Salman Khan se bucură de un fan masiv în urmă, tot creditul se îndreaptă către personalitatea lui dabangg. Există câteva mână de actori care au șansa de a lucra îndeaproape cu actorul și Rohit Roy, care este un celebru actor de televiziune și film a avut recent noroc în timp ce a întâlnit cu Salman.

Obligat de întâlnirea sa cu Salman Khan, Rohit a luat-o pe mânerul lui Instagram și a împărtășit întreaga experiență de întâlnire și de lucru cu actorul. El a împărtășit cât de inspirat este să lucrezi cu Salman super energic și cât de norocos se simte că are șansa să se întâlnească și să petreacă timp cu el. El a scris: „După ce l-am cunoscut de când eram doar un mic puștoaic de la Ahmedabad, o săptămână în urmă l-am văzut la serviciu pentru prima dată ... și am revenit inspirat, îmbogățit și mult mai umil ... și PACIENT ! Fără îndoială, cea mai neplăcută stea cu care am văzut sau am lucrat vreodată .. și-a dus ziua în cea mai neobișnuită manieră și s-a aprins ca 1000 de volți de fiecare dată când camera se rostogolea ... era fierbinte ca iadul cu soarele bătând la 40 de grade, dar el nu s-a plâns niciodată! Nu am cerut niciodată o anaconda (este o aerisire la lăstari) sau un ventilator chiar ... la pachet și ne-am dus imediat la lucru .. am lucrat intens timp de aproximativ 45 de minute post pe care fundul meu era iarbă, dar ghicim ce, el a repetat timp de o oră pentru turneul său #dabangg. Așteaptă! Asta nu este totul ... după toate astea, de fapt s-a dus cu bărbieritul și s-a schimbat din nou în costumul lui dabangg pentru a filma un videoclip de Halloween pentru bun prieten @realpz !! În sfârșit la ora 10.30 s-a schimbat și ne-a fost alături pentru cină .. râzând și glumind și STI LL FULL DE FASE !! Acesta este adevăratul @beingsalmankhan !! Multe de învățat și kilometri de parcurs pentru noi toți .. mulțumesc Salman bhai că m-ai învățat câteva lucruri de fiecare dată când ne întâlnim fără să încercăm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu