duminică, 22 decembrie 2019

Giorgia Andriani pe fiul iubitului Arbaaz Khan: „Arhaan este o copie a lui Salman Khan”


Iubita actorului Arbaaz Khan, Giorgia Andriani, este pregătită să-și facă debutul la Bollywood. Modelul italian care este deseori reperat la familia Khan dos cu Arbaaz va fi văzut în Bine ați venit la Bajrangpur.

Vorbind despre relația lor, tânărul de 30 de ani a spus într-o interacțiune cu Bombay Times: „Pozitivitatea lui Arbaaz mă continuă. El mă menține echilibrat. Trăiesc în lumea mea de basm în timp ce el trăiește în realitate și mă readuce în lumea reală (râde). Îmi place râsul lui. Umorul lui ne leagă. Ne distrăm foarte mult tot timpul; mereu râdem și zgâlțâim glume. "
Hindustantimes

Giorgia, la fel ca Arbaaz într-un interviu recent, a arătat speculații despre nunta lor, spunând că vor face un anunț odată ce ceva va fi finalizat.

Ea avea mai multă legătură cu relația cu fiul lui Arbaaz, Arhaan și cu fratele său, Salman Khan. Descriind steaua Dabangg drept umilă, ea a spus: „Am fost prins de stâlpul lui. În timpul lui Eid Arbaaz și cu mine am încercat să mergem la Galaxy (casa lui din Mumbai) și am avut un timp dificil să ne manevrăm prin mulțime, în timp ce hoardele de oameni așteptau să vadă Salman în afara casei sale. "

Ea a spus că Arhaan, fiul lui Arbaaz cu fosta soție Malaika Arora, i-a amintit de Salman din zilele sale Maine Pyaar Kiya. „Arhaan este un tip foarte drăguț. Este la fel ca tatăl său, foarte plin de umor. Ne jucăm farse și glumim. Am văzut Maine Pyaar Kiya de la Salman și Arhaan îmi amintește de Salman de atunci. El este o copie; modul în care acționează, se comportă, vorbește, gesturile sale sunt exact ca cele ale lui Salman. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu