miercuri, 25 decembrie 2019

Nu credeți că eroismul în cinema va muri vreodată: Salman Khan!

Mumbai, 25 decembrie (PTI) Proaspăt de succesul „Dabangg 3”, superstarul de la Bollywood, Salman Khan, spune că există momente în care producătorii depășesc „eroismul”, dar consideră că este norocos că a reușit să atingă echilibrul corect în filmele sale.
„Dabangg 3” l-a văzut pe Salman să-și reafirme rolul de polițist asemănător lui Robin Hood, Chulbul Pandey, și filmul lansat pe 20 decembrie, cu o serie de Rs 90 crores în weekendul său de deschidere.
Actorul, care și-a cimentat imaginea ca erou mai mare decât viața cu filme precum „Wanted”, „Kick”, „Bharat” și seria „Dabangg”, a spus că eroismul este aici pentru a rămâne.
„Simt că atunci când fanii merg la teatru ar trebui să fie și tu și ar trebui să iasă mai fericiți. Practic, asta este fondul meu pentru a face filme. Nu cred că eroismul poate muri vreodată.
"Nu poate muri niciodată. Există momente în care simțiți că există prea mult (eroism), așa că încercați să-l controlați, pentru a obține echilibrul corect este dificil. Sunt norocos să-l crăpați", a spus Salman, 53 de ani, în un interviu de grup.
Crescând, a spus actorul, l-a urmărit pe Bruce Lee pe ecran și obișnuia să imite mișcările legendei artelor marțiale de la Hollywood.
„Sunt chiar un mare fan al filmului. Am vedea afișele unui film și am decide dacă dorim să vedem filmul sau nu. Astăzi, avem remorci și oamenii își fac mintea să vadă un film dacă le-a plăcut. Când aș ieși dintr-un cinematograf după vizionarea unui film, am vrut să fiu erou, simțindu-mă bine.
"Am viziona toate filmele lui Bruce Lee și ne-am lupta și i-am lovit pe oameni în jurul (așa cum obișnuia el înainte). Toată lumea a fost un artist marțial la acel moment al timpului într-un mod distractiv", a spus el.
Salman a spus că nicio vedetă nu are puterea de a reține publicul în teatre dacă filmul nu este bun.
„… Până la momentul în care emoția este corectă ... Dacă faceți ceva neinteresat pentru cineva - ar putea fi mama, familia sau soția sau câinele sau țara - această emoție funcționează. Spuneți că steaua (funcționează), dar dacă filmul nu este bun, atunci nu ține deloc ”, a spus el.
„Subiectul este important. Scenele și muzica trebuie să fie bune. Dacă vine o scenă plictisitoare, oamenii se ocupă cu telefoanele lor ”, a adăugat el.
Salman se ocupă în prezent de filmări pentru „Radhe”.

„Auzesc scenarii de la Farhan (Akhtar) când apare ceva, vom vedea”, a adăugat el.
„★ STUD… Salman Khan cu fanul Anzar Khan în platoul Radhe (21 decembrie 2019)! “
★ STUD… Salman Khan cu fanul Anzar Khan din platoul Radhe (21 decembrie 2019)!  PS CE AM SCRIS NU ARE TREBA CU IMEFINEA CITITI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu