sâmbătă, 28 decembrie 2019

Salman: Nașterea nepoatei în ziua mea este cel mai bun cadou pentru mine

Mumbai: Superstarul Salman Khan nu se poate opri din cauza celei mai recente adăugări a familiei - nepoata Ayat, care s-a născut vineri sora sa mai mică Arpita. De altfel, a fost a 54-a zi de naștere a lui Salman în aceeași zi, iar superstarul Bollywood spune că nu ar fi putut cere un cadou mai bun.
Salman a dus pe Twitter pentru a-și exprima emoțiile. "Bine ați venit în această lume frumoasă Ayat. Mulțumesc u Arpita n Ayush pentru cel mai bun cadou de naștere pentru întreaga familie. Fie că toți cei care citesc această binecuvântare ei să nu crească, să facă pe toți mândri. Mulțumesc pentru toată dragostea n respect. toate au fost foarte amabile, mulțumesc, mulțumesc și mulțumesc! " el a scris.
Actorul și-a făcut timp să interacționeze cu mass-media cu ocazia zilei sale de naștere. Întrebat cum a primit veștile bune despre Ayat, Salman a împărtășit: "Astăzi, când m-am trezit dimineața, am verificat telefonul și am văzut imaginea lui Ayat. A fost cel mai frumos lucru. Am tweeted despre asta acum câteva ore. Ea este un copil frumos. După acest an, 27 decembrie nu va mai fi doar data nașterii mele ", a râs el, adăugând:„ Acum am devenit totul - unchiul paternal și unchiul matern. Cred că nu aș fi putut cere un cadou mai bun decât acesta. Cel mai bun cadou pe care familia noastră l-a primit este copilul nou-născut în casă. Suntem foarte fericiți. Astăzi, totul a fost despre ziua mea, „Dabangg” și Ayat ”.
Vorbind despre cine l-a numit pe nou-născut, Salman a spus: "Erau două nume, unul era Farah și altul era Ayat. Arpita a mers înainte cu Ayat. Membrii familiei noastre au nume care încep cu A sau S. Tatăl meu a sugerat numele. "
Celebrități precum Genelia Deshmukh, Isabelle Kaif (sora lui Katrina Kaif), Maheep Kapoor (soția lui Sanjay Kapoor), Elli Avram și Sophie Choudry au felicitat-o ​​pe Arpita și soțul ei, Aayush Sharma, pentru copil.
Katrina Kaif, Iulia Vantur, Sonakshi Sinha, Randeep Hooda, Elli Avram, Himesh Reshammiya, Aditya Roy Kapur, Kriti Kharbanda și Pulkit Samrat au fost printre celebritățile observate la ziua de naștere a lui Salman.

A tăiat o prăjitură cu patru niveluri, cu Arpita și fiul lui Ayush, Ahil în brațe, un videoclip al căruia a devenit viral.
Mai devreme, la scurt timp după ce s-a născut Ayat, Arpita a împărtășit o fotografie cu nou-născutul care avea aceste cuvinte scrise pe ea: „Mică prințesa noastră a sosit - Ayat Sharma”. De asemenea, a subliniat imaginea: „Bun venit pe fiica noastră pe lume. Recunoscător și bucuros”.

Un comentariu: