sâmbătă, 28 decembrie 2019

Mumbai: Superstarul Bollywood Salman Khan, care a împlinit 54 de ani vineri, își face timp și mulțumește fanilor săi, iar în timp ce compară filmul său „Dabaang 3” cu cel mai recent „Good Newwz” al lui Akshay Kumar, actorul spune că filmul tuturor ar trebui să câștige mulți bani ca asta este benefic pentru industria filmului.
Panditurile de rulare prezic că „Good Newz” se așteaptă să se deschidă între Rs 18 și Rs 20 crore, la box office. În timp ce „Dabaang 3” a lui Salman s-a deschis cu Rs 24,50 crore, în timp ce a fost întrebat dacă este mulțumit să vadă filmul contemporanului său care se deschide cu un număr mai mic, Salman a reacționat prompt: „Ce este atât de bun la asta? Filmul lui Akki (Akshay Kumar) ar trebui să facă mai bună decât a mea ”.
"Aș fi fost cel mai fericit dacă filmul lui Akki s-ar fi putut deschide cu un număr mai mare decât cel al nostru, dar acest lucru este de asemenea bun. Cred că nu este vorba doar de filmul meu sau de Akki sau de Shahrukh. Eu spun că toate filmele noastre ar trebui să obțineți o deschidere mai mare și câștigați mulți bani pentru că este bine pentru industria noastră de film. Da, este mai puțin, dar nu este deloc o deschidere proastă, este o deschidere al naibii de bine, având în vedere situația actuală a țării noastre. "
Vedeta „Dabangg” a început să se petreacă de aseară cu prietenii săi din industria cinematografică precum Shahrukh Khan, Sonakshi Sinha, Katrina Kaif, Saiee Manjrekar, Bipasha Basu, Daisy Shah și membrii familiei.
"Filmul nostru" Dabangg 3 "era de asemenea așteptat să se deschidă la un anumit număr, dar s-a deschis mai puțin decât atât, dar chiar și atunci vreau să le mulțumesc fanilor mei care merg la teatru și își cheltuiesc banii câștigați pentru a viziona filmul nostru. Aceasta este de ce promitem să muncim din greu pentru a-și merita banii. Salut tuturor fanilor noștri ", a spus Salman după ce a tăiat o prăjitură și a împărtășit cu mass-media.
„În acest moment suntem mulțumiți de numărul pe care l-am câștigat (la box office) în această perioadă tulburată din țară”.
Întrucât un alt film al lui Akshay, "Laxmmi Bomb", va fi lansat pe Eid anul viitor, care este condus predominant de Salman cu filme de succes precum "Bajrangi Bhaijaan", "Kick", "Ek Tha Tiger", "Bodyguard", "Sultan". „Radhe” lui Salman a fost lansat pe Eid 2020.
Salman a spus: "Când vine vorba de filmul lui Akki 'Good Newwz', raportul vine că este un film bun, iar oamenii îi plac. Sper că acest film să devină unul dintre filmele de mare succes pentru Akki. El este prietenul meu. îl cunosc de mult și chiar îmi doresc bine pentru el. "
Sora sa Arpita Khan Sharma a născut dimineața o fetiță, iar nou-născutul este numit „Ayat”.
Vorbind despre cum și-a început ziua dimineața, Salman a spus: „M-am trezit și mi-am verificat telefonul și am văzut poza cu Ayata, nimic nu ar fi putut fi un cadou mai bun decât familia noastră. Ea este frumoasă. Ab iske baad până la 27 decembrie ka. matlab hi badal gaya în familia noastră. De fapt, nu le-am spus decât fanilor mei că vreau să le mulțumesc pentru dragostea și urările lor bune. Am devenit din nou mama, sunt un unchi prea bas kisike baap nehi bane (râde) .“
Întrebat despre semnificația numelui pe care l-a împărtășit: "Erau două nume, Sifara și Ayat. Deci, Arpita a mers înainte cu Ayat. Este un nume foarte frumos. Toate numele membrilor familiei noastre încep fie cu S, fie cu A. Ayat înseamnă vers.
Potrivit lui Salman, numele a fost sugerat de tatăl său, apoi a adăugat: „Practic, ideea a fost dacă aș avea o fiică, numele ei va fi acesta și acum le dăm acele„ nume ”acestor copii.
Mulțumind fanilor săi pentru susținerea constantă pe care Salman a aruncat-o, „Chiar și filmul meu care câștigă Rs 100 crore și considerat„ flop ”de critici! Acesta este ca (a râs)"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu