joi, 26 decembrie 2019

SALMAN SARBTORESE NASTERA SI CE VORBESTE PRESA

Iulia Vântur va apărea în serialul de acțiune „Jack Stall Dead”, filmat și produs în Londra, regizat de Nick Mckinless.


Jo, personajul pe care îl întruchipez este o femeie puternică, super antrenată, profesionistă de top, cu aptitudini remarcabile, de necombătut, care merge până în pânzele albe pentru a rezolva un caz. Este motivaţională!”, spune Iulia Vântur despre personajul său, potrivit Libertatea.

M-am antrenat câte 4 ore pe zi, aveam febră musculară și dureri în tot corpul, încât ridicatul din pat dimineața devenise un mare task pentru mine. Am descoperit mușchi în corpul meu de care nu aveam habar. Mi-a plăcut foarte mult să mă pregătesc pentru acest rol, antrenamentul m-a provocat să-mi depășesc limitele, să accesez acea putere interioară, focusul, disciplina și un munte de motivație. A fost o adevărată lecție”, a mai spus Iulia Vântur despre rolul ei.
Iulia Vântur, iubita lui Salman Khan, a renunțat la cariera din România și a plecat în India. Nu se aștepa să-i placă atât de mult acolo și nici să se bucure de atât de mult succes. În plus, are o relație cu Salman Khan, unul dintre cei mai apreciați actori de la Bollywood, deși este destul de discretă în privința vieții ei amoroase.


Recent, Iulia Vântur a primit un rol într-un serial de Hollywood, iar ea a început deja să se pregătească. Frumoasa româncă va apărea în serialul de acțiune „Jack Stall Dead”, filmat și produs în Londra, regizat de Nick Mckinless.

M-am antrenat câte patru ore pe zi”

Jo, personajul pe care îl întruchipez este o femeie puternică, super antrenată, profesionistă de top, cu aptitudini remarcabile, de necombătut, care merge până în pânzele albe pentru a rezolva un caz. Este motivaţională!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu