Acest deceniu a înregistrat ascensiunea și căderea celor mai mari impasuri din industrie.
În timp ce s-a vorbit mult despre puterea stelară a actorilor, iată o
serie care analizează în profunzime punctele tari și punctele slabe ale
primelor 10 stele Bollywood și le clasează pe baza performanței lor din
acest deceniu, luând în considerare factori precum magnitudinea succes,
colecții de zi de deschidere, consecvență, potențial, conștientizare și fani fideli. Cel care va înscrie mare pe toate fronturile va fi încununat STARUL ACESTUI DECAD.
Numărul 1 de pe listă este Salman Khan și iată o carte de raport cu privire la modul în care s-a remarcat între 2010 și 2019.
2010-2015:
După o derulare nu atât de bună din 2000 până în 2009, Salman Khan a
dat startul în ultimul deceniu cu proiectul său ambițios, Veer, care,
deși a început decent la box-office, nu a putut face minuni din cauza
cuvântului de mai jos. a gurii.
Ceea ce s-a întâmplat după Veer este, probabil, una dintre cele mai
mari întoarceri din istoria cinematografiei indiene, întrucât stardomul
său a extins noi înălțimi cu Dabangg-ul lui Abhinav Kashyap, care l-a
prezentat drept polițistul badass Robin Hood.
Filmul a luat o deschidere de înregistrări și a continuat să
stabilească noi recorduri în ceea ce privește colecțiile de o singură zi
în weekend și s-a dovedit a fi cel de-al doilea film cu cea mai mare
sumă din toate timpurile de atunci. Fără niciun fel, a fost un blockbuster.
În timp ce mulți s-au gândit la acesta ca la un fluke luând în
considerare recordul său trecut, Salman a urmărit-o cu Ready - un
deschizător de înregistrări care nu este în vacanță, precum și mai
grosolan, Bodyguard - primul film hindi care a trecut de Rs. 20 de croreli într-o singură zi, Ek Tha Tiger - primul film care a trecut pas Rs. 30 de marcaj crore într-o singură zi și Dabangg 2 - înregistrare fără deschidere pentru vacanță.
Toate cele cinci filme s-au dovedit a fi blockbusters de proporții
epice, iar Salman Khan a devenit singura vedetă din istoria
Bollywood-ului care a livrat 5 blockbusters consecutive, adică într-un
interval limitat de doar 3 ani. În vremurile în care toți contemporanii săi (cu excepția lui Aamir) se chinuiau chiar să atingă R-urile. 75 marca crore, Salman a livrat Rs. 100 de crorești cu ușurință. Și atunci, Rs. Clubul de 100 de crore nu a fost la fel de redundant ca în ziua de azi. Stardom-ul RAW a fost cel care a permis filmului să ia înregistrări, precum și să reprezinte un total de viață. După 5 înapoi la blockbusters, a venit cu fratele său, Jai Ho, Sohail Khan. Filmul s-a deschis în ianuarie cu primele figuri ale lui Rs. 16,50 crore, în ciuda valorilor de producție atrăgătoare și a melodiilor nu atât de acceptate, a trecut prin Rs.
100 de mărci de crore în 2013. S-a numit un sub-performant și un
grosier mediu la box-office, din nou în vremurile în care majoritatea
actorilor, Rs. 100 de crore a fost o marcă a succesului.
În ceea ce privește box-office, ceea ce a spus Siddhant Chaturvedi
pentru nepotism rămâne valabil pentru Salman în ceea ce privește
colecțiile - „Jahaan Baakiyo Ke Sapne Pure Hote Hai, Waha Salman Ka
Luptătoarea Shuru Hota Hai”, ca ceea ce a fost o marcă de succes pentru
alții, a fost denumită o performanță slabă pentru Salman și lupta pentru
marca de succes a început după acest număr.
Post Jai Ho, a revenit din nou în formă cu Kick, care s-a dovedit a fi
un blockbuster și, de asemenea, primul film Salman Khan care a intrat în
Rs. 200 club crore la box-office. Kick a fost urmat de filmul de reper al carierei sale, Bajrangi Bhaijaan , care a sfidat toate legile și a trecut de Rs. Club 100, 200 și 300 crore. Bajrangi Bhaijaan a fost al șaptelea blockbuster pentru Salman în ultimele sale 8 versiuni. Și asta este un cont mai mult decât blockbuster-urile combinate luate împreună de unii dintre contemporanii săi. Bajrangi Bhaijaan a fost urmat de Prem Ratan Dhan Payo , care deține recordul obținerii unui maxim de audiență la bord în ceea ce privește footfalls într-o singură zi. Filmul a reușit să câștige puțin peste Rs. Marcă de 200 de crore, dar totuși a scăzut așteptările vis-a-viz, întrucât comerțul se aștepta să treacă de Rs. 300 crore club. Cu toate acestea, a fost un hit.
Salman s-a încheiat în prima jumătate a deceniului cu 10 filme, dintre
care 7 au fost blocaje, 1 a fost un hit, 1 mediu și unul sub medie.
2010: Rs. 186,53 crore
2011: Rs. 268.64 crore
2012: Rs. 353,78 crore
2013:
2014: Rs. 347,85 crore
2015: Rs. 530,50 crore
2016 - 2019
Călătorind pe un nivel înalt, Salman și-a continuat dominația și în 2016, alături de sultanul lui Ali Abbas Zafar .
Biserica din jurul filmului a fost la un alt nivel, deoarece l-a
prezentat pe Salman Khan ca un luptător și susținut de muzica
chartbuster. A devenit primul și singurul film hindi care s-a clasat în Rs. 30 de crore timp de cinci zile consecutive și a câștigat peste 180 de crore în weekendul său de deschidere prelungită. De 4 ani de atunci și înregistrarea până la data rămâne necontestată. A fost un blockbuster, al 8- lea pentru Salman în acest deceniu. Urmărirea acestui lucru a fost Tubelight , un film care a fost departe de ceea ce Salman a făcut în acest deceniu. Acesta a apelat la publicul multiplex și a luat o deschidere rezonabilă de Rs 20 crore plus într-o zi de vineri pre-Eid.
Prezența lui Salman a obținut și masele la bord, dar produsul final a
fost dezamăgitor, la fel și colecțiile de viață din jurul R-urilor. 120 marca crore. Dar apoi, Tigrul s-a întors în timp ce Salman s-a întors la gazonul său cu Tigrul Zinda Hai , un masiv Rs. 340 crore blockbuster, fiind astfel al 9- lea pentru el în acest deceniu. Dacă cineva trece în istorie, aceasta ar fi probabil cea mai mare pe care o stea a livrat-o într-un interval de 10 ani.
Scena i s-a propus să devină primul actor care a avut 10 blockbusters
într-un deceniu, dar traseul după Tiger Zinda Hai a fost un pic neplăcut
și o oportunitate ratată.
Cursa 3 a
fost probabil cea mai mare greșeală a carierei sale în acest deceniu,
în care a luat audiența într-o călătorie prin somnambulismul filmului
care a livrat un produs pe jumătate copt.
În ciuda recenziilor oribile - ale publicului și ale criticilor
deopotrivă - au făcut bani cu numere de viață în jurul R-urilor. Marcă 170 crore. Însă filmul a afectat bunăvoința lui Salman, deoarece cuvântul gurii a fost oribil să spun cel mai puțin. Aceasta a fost urmată de o încercare nobilă, Bharat , care a mers puțin cu fânul din cauza perioadei de prelungire prelungită și a întins punctul culminant.
Filmul, deși a reușit, nu a reușit să mărească înălțimile pe care le-a
făcut cele două colaborari anterioare ale lui Salman Khan și Ali Abbas
Zafar.
Acesta a fost urmat de un film cu formulă precum Dabangg, care a
devenit singurul său film în afară de Veer care nu ar atinge marca de 1
crore.
Sfârșitul poetic trebuie să spunem, considerând că în deceniul său de
dominație, numai prima sa și ultima versiune a deceniului nu a atins Rs. 1 marcaj de picătură crore.
2016: Rs. 300,45 crore
2017: Rs. 458.42 crore
2018: Rs. 166,40 crore
2019: Rs. 355,00 crore (așteptat) *
Analiza numărului de cracare:
Numerele de mai sus vorbesc de la sine că stardomul RAW pe care Salman
l-a afișat în acest deceniu este ceva ce toată lumea din industrie doar
ar visa.
La începutul deceniului, prezența sa a dus doar filme la marca
blockbuster, cu toate acestea, cu schimbări de timp care nu sunt
suficiente și filmele sale trebuie să fie susținute de o anumită
substanță. Bajrangi Bhaijaan, Sultan și Tiger Zinda Hai ne-au arătat potențialul pe care îl are un film bun cu Salman; în timp ce Bharat ne-a arătat capacitatea sa de a duce un film mediu la Rs. 200 marca crore. Pe partea de flip, Race 3 și Dabangg 3 ne-au arătat că publicul său fidel are puterea de cheltuire pentru a-și duce filmele proaste deasupra R-urilor. 100 marca crore.
A lui a fost vedeta deceniului, dar trebuie să existe un fel de
introspecție cu puțin timp înainte de a pierde această coroană cuiva
altcineva (citiți Akshay Kumar ).
În ceea ce privește atragerea audienței, nimeni nu se apropie de Salman
în acest moment, dar timpul nu este departe, când publicul își pierde
încrederea și se abține să privească filmul său după ce a fost înșelat
de mai multe ori.
El a ratat din colecția Rs 3000 crore în acest deceniu printr-o bătaie
mai tare și o planificare puțin mai bună spre final l-ar fi asigurat să
treacă peste numărul ca o adiere. El a ratat-o de Rs. 37 crore (aprox.) Și fără protestele CAA, decalajul ar fi fost și mai mic, deoarece Dabangg 3 a pierdut aprox. Rs. 15 - 20 crore din viața sa din cauza turbulențelor. Colecția sa medie pe film este la fel de bună ca Aamir Khan
, care a făcut jumătate din numărul de filme pe care Salman le-a făcut,
iar colecția totală totală în acest deceniu este aproape similară cu
Akshay, care a făcut de două ori mai multe filme pe care le-a făcut
Salman. A reușit să ajungă la un echilibru perfect între calitate și cantitate. Un film mai mult, sau poate fi un conținut puțin mai bun și R-uri. 3000 de crore ar fi fost o istorie pentru el. Cu toate acestea, o proză uimitoare.
De unde pleacă Salman de aici?
Ei bine, avem multe despre traseul pe care Salman ar trebui să-l aleagă aici.
Cea mai bună cale de urmat pentru el este să facă filme care au un fel
de conținut pentru public, mai degrabă decât Dabanggs and Races of the
World, care se plimbă doar pe prezența sa pe ecran.
Publicul este dispus să-l vadă pe Salman în avatar diferit, iar faptul
că filmul său non-formulă, Bharat a câștigat mai mult decât Dabangg 3 și
Race 3 reintroduce faptul că Salman ar trebui să facă filme în spațiul
comercial, ceea ce nu ar trebui să fie neapărat acțiune.
O dramă bună, cu el în personaj mai mare decât viața, precum Pawan de
la Bajrangi Bhaijaan sau chiar Bharat din Bharat, poate face minuni cu
publicul.
El are o atracție masivă în rândul publicului familial și aceasta este o
secțiune care este dornică să urmărească o dramă cu sentimente mai bune
decât cauza vieții. Poate fi un film cu Sooraj Barjatya sau o reîntâlnire cu Kabir Khan sau Ali Abbas Zafar este calea de urmat.
În afară de asta, Salman are o rată de succes grozavă și în genul
comediei și, dacă va întâlni scenariul de comedie potrivit cu un regizor
capabil, ar trebui să sară doar pe oportunitate și să-l obțină pe unul
dintre cei de la Diwali.
O cerere umilă către Salman este să înțeleagă faptul că publicul este
dispus să-l vadă într-un film bun, iar asta nu trebuie să fie neapărat
în genul acțiunii.
Imaginea „Bhai” este cultivată în ultimii 10 ani, dar există o mare
parte a publicului pentru care el este încă simplu „Prem” nevinovat și
totuși are capacitatea de a-i face să zâmbească și să plângă cu
inocența.
Un film potrivit, cu stardomul său, poate da foc box-office-ului și istoria este plină de exemple.
O mică atenție asupra castingului și a muzicii, susținute de un
scenariu interesant în orice spațiu îl va aduce pe Salman din nou în
cursă. Iată sperând să-l văd explorând diferite spații post Radhe.
Rezumatul final pe scurt:
Total Colecții: Rs. 2965 crore
Total filme: 16
Media / Film: Rs. 185. 31 crore
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
-
Unul dintre cele mai îndrăgite emisiuni din Câștigătorul lui Khatron Ke Khiladi, Sidharth Shukla, are un alt credit de adăugat la linia ...
-
Photos: Salman Khan, Saiee Manjrekar, Shilpa Shetty, Daisy Shah attend Ramesh Taurani's Diwali bash Cu toate acestea, este încă de 1...
-
'Bigg Boss 13': Iată de ce BFFs Siddharth Shukla și Asim Riaz nu mai sunt sprijinul reciproc Episodul 45 din Bigg Boss 13 i-...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu