miercuri, 14 aprilie 2021

De la Salman Khan la Samantha Akkineni: Bollywood și South vedete în promovare reciprocă De IANS Odată cu lansarea filmelor din diferite industrii din India în mai multe limbi, vedetele își concentrează atenția nu doar pe lansare, ci și pe promovarea filmelor cu legături mari în diferite industrii cinematografice.

Odată cu lansarea filmelor din diferite industrii din India în mai multe limbi, vedetele își concentrează atenția nu doar pe lansare, ci și pe promovarea filmelor cu legături mari în diferite industrii cinematografice. Ca parte a unei puternice mișcări de promovare, actorii promovează cântece și filme din diferite industrii cinematografice, asigurându-se că acoperirea filmului devine mai largă pe piețele cinematografice dincolo de zona familiară. Actorul Salman Khan a lansat luni teaserul hindi al viitoarei dramă biografică „Major”. Filmul cu Adivi Sesh, este realizat în telugu, hindi și dublat în malayalam. Citește și Emisiuni TV populare care sunt acum transmise în flux pe platformele OTT Emisiuni TV populare care sunt acum transmise în flux pe platformele OTT Mulți fani care vorbesc hindi vor cunoaște „Major”, în special pentru că Salman și-a lansat afișul, la fel cum publicul din Kerala a fost îndrăgit de film, deoarece vedeta malayalam Prithviraj Sukumaran a postat despre asta. În mod similar, producătorul filmului Mahesh Babu a lansat versiunea telugu.


 

 Nu cu mult timp în urmă, filmul „Muddy”, promovat ca primul film al Indiei în cursele off-road, a fost anunțat de cinci actori din cinci industrii diferite. În timp ce actorul Arjun Kapoor a lansat teaser-ul pentru publicul vorbitor de hindi, teaserul a fost lansat și practic de actorii malayalam Fahad Faasil și Unni Mukundan, de regizorul telugu Anil Ravipudi, de actorul tamil Jayam Ravi și de actorul din Kannada Dr. Sivaraj Kumar. Citește și Actorul de televiziune Jasmin Bhasin devine sincer în legătură cu stagiul ei în Bigg Boss și iubitul Aly Goni Actorul de televiziune Jasmin Bhasin devine sincer în legătură cu stagiul ei în Bigg Boss și iubitul Aly Goni „Este o tendință foarte bună și sănătoasă. Social media are puterea de a ajunge în întreaga țară, dar promovarea filmelor în alte limbi prin superstarele acestor limbi mărește acoperirea. 

 

În acest fel, dacă industriile sunt unite, este o situație de câștig-câștig. ", spune analistului comercial Atul Mohan pentru IANS. Recent, piesa „Chali chali” a viitorului film „Thalaivi” al lui Kangana Ranuat a fost lansată de actrița telugu Samantha Akkineni. Asigură returnări mai bune la box-office în toată India? Analistul comercial Taran Adarsh ​​spune: „Prin lansarea teaserului nu obțineți rentabilități. Primul lucru este că primește globi oculari. În al doilea rând, o mulțime de lucruri din industriile noastre se fac din cauza prieteniei. Acum, vorbim de teasers, mai devreme existau fotografii mahurat atunci când actorii care nu erau asociați cu filmul făceau fotografii mahurat sau porneau camera. Uneori este din prietenie și alteori dintr-o relație profesională sănătoasă. " 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu