luni, 19 aprilie 2021

S-au despărțit Salman Khan și Iulia Vantur?

 Rapoartele despre presupusa lor relație au primit forța atât de necesară, după ce pe internet au apărut imagini cu lulia care a petrecut timp la ferma Salvel’s Panvel în timpul închiderii De Rasti Amena | Actualizat:  

 IST S-au despărțit Salman Khan și Iulia Vantur? Iulia Vantur și Salman Khan (Twitter) Acțiune Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Reddit Messenger Mumbai: Pentru cea mai lungă perioadă de timp, au apărut zvonuri despre superstarul Salman Khan care s-ar fi întâlnit cu modelul româDid Salman Khan and Iulia Vantur part their ways?n devenit actriță, Iulia Vantur și este adesea văzută împreună cu superstarul și familia sa.  

 Zvonurile despre faptul că Salman ar fi destul de apropiat de lulia încă se ridică pe internet. Rapoartele despre presupusa lor relație au primit forța atât de necesară, după ce pe internet au apărut imagini cu lulia petrecând timp la ferma Panvel a lui Salman în timpul închiderii.

 Dar cea mai recentă postare pe Instagram a Iuliei i-a lăsat pe fani și adepți confuzi. Mulți s-au întrebat că postarea ei cripitică sugerează separarea ei cu beau zvonul Salman. Luând pe Instagram sâmbătă, Iulia Vantur a scris o notă emoțională, alături de împărtășirea unei imagini „triste”. 

Actorul-cântăreț român a spus că era pe punctul de a șterge poza atunci când a decis să o posteze. Iulia a vorbit despre vremurile bune și despre cum se poate face față vremurilor rele, deoarece „nimic nu este permanent”. Ea a spus: „Am găsit această imagine în telefonul meu și am simțit că o șterg pentru că am văzut oarecare tristețe în ea. Am crezut că nu pot posta aici, ar putea aduce mai multă tristețe sau griji oamenilor. Dar apoi m-am gândit din nou ... este ok să nu fii ok și unii dintre voi ar putea avea nevoie să știe că totul va trece, nimic nu este permanent, nu vă fie teamă !!! Asta e viața…" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu