sâmbătă, 28 iulie 2018

Iulia si mandria

Cu un videochip care se lauda  ea care are cel putin un and cu rochia ei de regina si accesoriile pun aceste lucruri
Iulia Vantur a slabit, iar acum afiseaza forme de invidiat! A ales sa se puna in valoare intr-o rochie semnata de un designer indian: “M-am simtit ca o printesa purtand aceasta uimitoare lehenga, semnata de unul dintre preferatii mei, Manish Malhotra.”  A facut senzatie la nunta la care a fost invitata! Si-a etalat mandra inelul primit in dar de la Salman Khan.
In ultima perioada luase mai multe kilograme in plus, iar acest lucru a facut-o sa urmeze o cura de slabire. Intrebata despre greutatea sa oscilanta, fosta prezentatoare a fost extrem de sincera: “Am revenit usor la ceea ce eram inainte. Am luat in greutate si pentru ca am renuntat la fumat, pentru am inceput sa iubesc prea mult mancarea indiana si ca urmare a unui tratament pe care l-am urmat acum ceva timp. Ulterior am fost mai atenta la ceea ce am mancat, dar a contat mult si faptul ca am oprit acel tratament.”
Iulia Vantur a declarat ca se simte foarte norocoasa ca are posibilitatea de a explora atat de multe lucruri frumoase si ca nu ii pare rau de nicio decizie luata pana acum pentru ca toate au fost luate cu sufletul si considera ca asa nu ai cum sa dai gres. Experienta aceasta a intarit-o foarte mult si a facut-o sa aiba mai multa incredere in ea si este foarte fericita ca a reusit intr-o tara straina.
A inceput da, din nou cu unelul si in video nu era nici un inel , iar ea pe site0-urile de socializare se mandreste la premiile IIfa cu performanta sa amuzant , in care zice:
Nu ratați asta! Mâine la TV CULORI la ora 20:00, urmăriți cele mai bune premii la 
IIFA! Ne-am distrat performanțele, acum e rândul tău! Sa  sti ca da nemaipomenit nu o sa 
ratam!:)))
s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu