joi, 30 august 2018

Aayush Sharma pe bagajul "Loveratri": Dacă nu ar fi fost pentru Salman bhai, mi-ar fi trebuit mult timp să lucrez în filme

Aayush Sharma, care este pregătit să-și facă debutul mare de Bollywood alături de Warina Hussain cu Loveratri, a spus că dorește întotdeauna să-și înceapă cariera de film cu un film romantic.
"Deocamdată, faptul că fac parte din filmele romantice mă emoționează. Întotdeauna mi-am dorit să încep ca un actor romantic ", a declarat el pentru The Indian Express.
"Când eram crescut, am văzut actorii care mergau pe munți și făceau cântece romantice. Am vrut mereu să fac asta, dar încet, mi-ar plăcea să mă aventureze și în acțiune ", a adăugat actorul.
Aayush, în timp ce vorbea despre răspunsul publicului la remorca filmului și cântecele, a spus că se simte foarte frumos "când ai atât de multă dragoste și sprijin din partea publicului în primul tău film în sine".
"Aceasta stimulează energia noastră și mărește încrederea noastră pentru a face mai bine. Cântecele și trailerul filmului nostru au primit un răspuns pozitiv din partea publicului. Așadar, suntem nervoși și entuziasmați să vedem cum reacționează audiența la film când se eliberează în teatre ", a declarat Aayush ziarului.
Actorul simte de asemenea că supraviețuirea în Bollywood este dificilă.
"Uneori devine ușor să fii o parte a unui film bun și să lucrezi cu corectori și directori buni. Există o mulțime de factori care determină succesul unui film, dar cred că, în cele din urmă, consistența dumneavoastră decide dacă veți rămâne acolo pentru o perioadă mai lungă sau nu ", a spus Aayush, care este cumnatul starului Salman Khan .
Este căsătorit cu sora lui Salman, Arpita Khan Sharma.
De asemenea, Aayush a recunoscut că, fără sprijinul lui Salman, intrarea sa în industria cinematografică ar fi durat foarte mult și că ar fi fost dificil să încărcați un film ca Loveratri .
"N-am crezut că aș putea deveni actor, pentru că este foarte dificil să obțin o platformă ca Loveratri și nu am vrut să devin actor. N-am avut niciodată contacte de film și nici măcar nu știam care este calea potrivită pentru a intra în filme. Există o mulțime de actori talentați care se luptă de foarte mult timp, dar ei nu ar avea ocazia de a lucra într-un film ca Loveratri . Deci, dacă în cazul meu, dacă nu aș fi fost lansat de Salman bhai, atunci mi-ar fi trebuit mult timp să lucrez în filme ", a afirmat actorul ziarul.
Aayush Sharma , de fapt, se simte foarte norocos să facă parte din Loveratri .
Loveratri , care urmează să fie lansat pe 5 octombrie, este o dramă romantică muzicală produsă de Salman Khan Films și regizată de debutante Abhiraj Minawala .
S-a lansat o noua melodie dici ascultat-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu