vineri, 31 august 2018

DA MAI HOPAA

Ne tine de un an aIci cu,, Cerbul de aur'' al, Iuliei , ni s-a acrit ce mai o tot mandreste cu munca ei , sau etc ,etc sau frumusete , uitati-va cu atentie ce bine e macheata, ai sa fim seriosi , nu a zis nimic de Salman si tot il baga in seama daca se intoarce inapoi la el , a aparut 100 e anunturi da mai hopa lasat-o si lasati-ne sa mai respiram nu , si nu e si gata, ce Dumnezeu . Ea a zis ca a lasat un proect acolo desi vroia sa mai stea in tara , e clar , vorbeste doar de mamica si madria sa, cica ii place istoria si arhitectura noastra daca da de ce nu sta aici definitive, ai mai plimbati ursu.
Chiar dacă este foarte ocupată cu diferite proiecte şi se află o perioadă îndelungată departe de casă, Iulia Vântru se străduieşte să îţi menţină ritualurile pe care şi le-a creat în timp. E a dezvăluit pentru Click! câteva secrete din viaţa sa.
Iulia Vântur a dezvăluit pentru Click! cum reuşeşte să se menţină în formă şi care sunt paşii pe care îi urmează pentru a arăta bine. Prezentatoarea Cerbului de Aur, aflat la ediţia cu numărul 18, a mărturisit că practică sport, în special cardio în aer liber.
Iulia va fi cea care va prezenta Festivalul Cerbul de Aur, dezvăluind că a fost extrem de onorată de această invitaţie venită din partea organizatorilor. Vedeta a fost luată prin surpindere de propunere, dar a acceptat-o cu drag şi cu emoţie.
Aici puteţi urmări un interviu oferit de Iulia pentru Click! cu doar câteva ore înainte de a urca pe scena de la Braşov.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=359&v=M63iXdlkzNo
 UN INTERVIU NEMA SALMAN 



Rochii in-adevar superbe da la fata?
Multa , multa.

Urmărește fotografii cu Iulia Vântur prezentând Concursul de Interpretare din cadrul Festivalului Cerbul de Aur 2018 din Piața Sfatului din Brașov. În deschiderea celei de-a doua seri, Iulia l-a intervievat pe scenă pe actorul Gabriel Garko.

Vizionează galeria foto, click pe poze pentru mărire/slideshow

Iulia Vântur a fost alături de cei 18 concurenți din Concursul de Interpretare, declarându-se la fel de emoţionată ca şi ei:
„Sunt emoţionată. A fost o surpriză foarte plăcută şi o bucurie pentru mine să primesc invitaţia Televiziunii Române de a prezenta festivalul. Am crescut uităndu-mă la Cerbul de Aur. Sunt foarte mulţi artişti care m-au încântat de-a lungul timpului (...) Imediat ce am aflat, am sunat-o pe mama, ştiam că şi părinţii mei vor fi fost foarte încântaţi”.
 Actriţa şi cântăreaţa Iulia Vântur şi actorul italian Gabriel Garko vor prezenta de joi seara, timp de trei zile, serile de concurs şi Gala Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, pe scena din Piaţa Sfatului din Braşov.

Actorul italian Gabriel Garko, cunoscut publicului din România graţie rolului pe care l-a interpretat în serialul difuzat recent de TVR "Onoare şi respect", consideră că legătura muzicală între România şi Italia există deja de foarte mult timp. "Mai ales că activăm acum pe piaţa internaţională, nu mai putem vorbi de graniţe şi astăzi cu atât mai mult, când informaţia se propagă aproape instantaneu", a declarat Garko într-o conferinţă de presă susţinută alături de Iulia Vântur.

El a mai fost în România în urmă cu 15 ani, când a filmat cu Franco Zeffirelli. Acum, el spune că lucrurile s-au schimbat foarte mult în bine. Dacă atunci Garko şi-a cumpărat trei tablouri, fiind pasionat de obiecte de artă şi antichităţi, acum a reuşit să-şi achiziţioneze doar trei tricouri. "Există o diferenţă substanţială, în special în ceea ce priveşte concurenţii. Vorbim despre două Românii complet diferite. (...) Am acasă trei tablouri din România, iar astăzi am cumpărat trei tricouri din centrul Braşovului. (...) Prezenţa mea aici, la festival, este de invitat special", a arătat Gabriel Garko.

Actorul a mărturisit că nu ştia nimic despre Cerbul de Aur, dar s-a declarat "foarte încântat" de ceea ce a descoperit. El a urmărit prima seară a festivalului a la televizor, dintr-un restaurant. "Mi s-a părut foarte bine organizată şi foarte interesantă şi distractivă, chiar şi mi-a creat senzaţia că aici, scena Festivalului Cerbul de Aur de la Braşov este cu mult mai mare decât cea de la San Remo. (...) Nu ştiam nimic despre Cerbul de Aur, în schimb, am fost foarte încântat de descoperirea pe care am făcut-o", a spus artistul italian.

Iulia Vântur a arătat că Gala din acest an este cu atât mai specială, cu cât Cerbul de Aur aniversează 50 de ani. "Mă simt foarte emoţionată. M-am pregătit cumva psihic pentru asta, să am emoţii, dar sunt foarte onorată, sincer, nu m-am aşteptat, a fost o surpriză foarte plăcută şi o bucurie pentru mine să primesc invitaţia Televiziunii Române de a prezenta festivalul. Eu am crescut la Cerbul de Aur. (...) Sunt foarte mulţi artişti care m-au încântat de-a lungul timpului. Iată-mă aici, şi de-abia aştept să vină şi ai mei", a afirmat artista.

Joi, 30 august, cei 18 artişti înscrişi în competiţie urcă pe uriaşa scenă din Piaţa Sfatului, pentru a interpreta una dintre melodiile din concurs.

Este seara în care intră şi juriul în scenă. Edvin Marton din Ungaria, Gigliola Cinquetti, Kristina Cepraga Goodwin şi Luminiţa Dobrescu din Italia, Eleni Foureira din Grecia, Arsenie Toderaş din Republica Moldova şi Mădălin Voicu (România) sunt cei vor decide câştigătorii ediţiei din acest an a Festivalului Concurs Internaţional Cerbul de Aur.

Pe lângă Marele Trofeu al Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, în valoare de 25.000 de euro, şi cele trei premii de pe podium, la această ediţie aniversară, concurenţii mai au şansa de a câştiga unul dintre premiile speciale: Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti; Premiul Municipiului Braşov; Premiul Judeţului Braşov; Premiul Publicului; Premiul Presei Festivalului; Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune.


În momentul în care a primit oferta de a prezenta Festivalul Cerbul de Aur, primul lucru pe care l-a făcut Iulia Vântur a fost să-și sune mama și să se bucure împreună pentru această realizare. Bucuria a fost cu atât mai mare cu cât, ani de-a rândul, cele două au urmărit împreună, din fața televizorului, celebrul festival.
Vedeta și-a dorit ca prietenii apropiați și mai ales familia să-i fie alături în aceste momente la care orice om de televiziune – și nu numai – visează din copilărie: prezentarea Festivalului Cerbul de Aur. Deși i-a adus tocmai de la Iași, Iulia nu vrea însă ca părinții să stea în culise alături de ea, ci să o privească din public. „Am emoții de fiecare dată când intru pe scenă și e normal să fie așa, pentru că atunci când pui suflet și îți dorești ca un lucru să iasă foarte bine, e normal să ai și emoții. Și în India, când am spectacole, e la fel, intru cu emoții. În primele secunde am emoții foarte mari, după care efectiv dispar și mă distrez, mă bucur de momentul respectiv. Sper că așa va fi și aici. Știu cu siguranță că o să am emoții din primele clipe, să vă așteptați la lucrul ăsta, dar cred că e foarte firesc. Mă simt foarte onorată să fiu aici, pe scena Festivalului Cerbul de Aur, pentru că înseamnă mult pentru mine ca om de televiziune. Cerbul de Aur a făcut istorie în televiziunea din România”, ne-a povestit Iulia, înainte de marele ei debut pe scena festivalului.

Susținută din culise de părinții săi, vedeta strălucește la propriu. E într-o formă de zile mari și chiar dacă nu dorește să facă declarații cu privire la relația pe care o are cu celebrul actor de la Bollywood, Salman Khan, Iulia Vântur abia așteaptă să se întoarcă în India, acolo unde va anunța un proiect special pe care îl va lansa imediat după ce va ajunge acolo. Înainte de a  urca pe scena “Cerbului de Aur”, vedeta și-a făcut timp să răspundă la câteva întrebări pentru DC NEWS!

- Iulia, cum merg pregătirile pentru “Cerbul de Aur”? Ai emoții?
Pregătirile sunt pe ultima sută de metri, și, cu cât mă apropii de data de început, emoțiile cresc. Este o responsabilitate mare, sunt foarte mulți oameni implicați, “Cerbul de Aur” revine la Televiziunea Română într-un an aniversar, important pentru România, 100 de ani de la Marea Unire și 50 de ani de la prima ediție a “Cerbului de Aur”.
- De când nu ai mai venit în România?
Am fost de curând să-mi văd părinții, în urmă cu o lună jumătate. Venisem direct de la premiile  IIFA, echivalentul Oscar-ului Bollywoodian, unde am fost invitată să cânt și să dansez, împreună cu actorul Bobby Deol. 
- Ce așteptări ai de la această ediție aniversară a “Cerbului de Aur”?
Toată echipă “Cerbului de Aur” își dorește și muncește non stop pentru că această ediție să fie una cu adevărat specială, demnă de celebrarea a 100 de ani de la Marea Unire și 50 de ani de la prima ediție a Festivalului. Vom face tot ce ne stă în putere să aducem publicului un spectacol frumos, surprinzător.
- Îți vor fi alături și părinții tăi? Vei reuși să petreci acum timp alături de ei?
Chiar dacă știu că nu voi reuși să petrec prea mult timp cu părinții mei, îmi doresc să îi am aproape atunci când voi urcă pe scena “Cerbului de Aur”, știu că vor fi fericiți și mândri de mine.


- Cine se va ocupa de ținutele pe care le vei purta pe scena “Cerbului”? Ți-ai adus și din India câteva piese de rezistență? Câte rochii vei schimba de fapt?
Am ales să lucrez cu Eniko Szanto, cea care s-a ocupat de stylingul meu la “Dansez pentru tine” timp de 8 ani. Mă bucur să lucrez cu ea pentru că știe foarte bine ce-mi place, ce mi se potrivește. Este important să lucrez cu echipa cu care mă simt atât de confortabil, în care am încredere. Voi purta rochii superbe, de la designerii mei preferați, cu care am lucrat în trecut: Cristina Săvulescu, Marquise, Privato, Cellini, Mihaela Glăvan.

Ești superstițioasă înainte de a urca pe scenă și a prezenta evenimente? Ai talismane norocoase la tine sau obiecte de care nu te lipsești niciodată atunci când mergi la job-uri importante?
Am emoții foarte mari, este un festival important pentru români, am crescut urmărind recitalurile din Piața Sfatului, din Brașov. Acum voi urca pe aceeași scenă și am o mare responsabilitate. Port un talisman, un pandantiv pentru protecție zilnic, nu neapărat la spectacole.
- Cât de repede ai luat decizia de a accepta să prezinți "Cerbul de Aur"?
M-am bucurat și m-am simțit onorată că Televiziunea Română m-a invitat să prezint un festival atât de important în istoria televiziunii. În aceeași perioadă aveam alte 2 proiecte în India și Londra însă lucrurile s-au aranjat în așa fel încât am putut să vin să prezint festivalul. Eu cred că toate se întâmplă așa cum e mai bine.
HAI CA NE-AM ACRTIT DETOT MAI PRIVITI-O AM AJUNS SA O CUNOASTEAM CA PE MAMA SA NU UITATI ARE MAI MULTE FETE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu