luni, 31 decembrie 2018

Simt că 2018 este anul meu: Nora Fatehi

Mumbai: Nora Fatehi a apărut în videoclipurile melodiilor "Dilbar" și "Kamariya" din acest an. Ea a facut-o sa cante si a bagat mari filme precum Salman Khan-starrer 'Bharat'. Ea spune că 2018 este cu siguranță anul ei.
"Mă simt cu siguranță că anul 2018 este anul meu.Am muncit foarte tare și mi-am pus cel mai bun picior înainte, dar nu m-am așteptat la astfel de rezultate .. Având cel mai mare cântec al anului, fiecare actor visează la acest lucru, fiecare actor este luptând pentru acest lucru și eu fiind cel care îl primește, mă simt recunoscător ", a declarat Nora într-un interviu prin e-mail.
"Îmi așteptam momentul potrivit și momentul meu, iar oamenii m-au observat de ceva vreme, dar anul acesta se schimbă viața. Va merge mai mult și mai bine, dacă voi continua să muncesc din greu și să lucrez cu demnitate ", a adăugat ea.
Videoclipul "Dilbar" de la "Satyameva Jayate" a fost vizionat de peste 700 de milioane de ori pe YouTube. Cântecul este o versiune recreativă a filmului "Dilbar" din filmul "Sirf Tum" din 1999. Nora a făcut, de asemenea, o versiune araba a acesteia.
"Dilbar" este foarte aproape de mine, a fost un punct de cotitură în cariera mea, călătorind foarte mult în timpul lansării "Dilbar" în diferite țări, iar piesa se va juca în locuri aleatorii, cum ar fi saloane, cafenele, străzi și mi-am dat seama că cântecul a atins niveluri care erau dincolo de India.
"Când s-au întors în India pentru activitatea promoțională a melodiei, mi-a dat seama că ar trebui să facem o versiune arabă a cântecului pentru că eu provin din mediul arabic din Africa de Nord și fanii mei din această regiune îmi urmează munca în mod loial.Am crezut că acesta a fost momentul potrivit pentru a le oferi dragostea lor cu ceva ce se pot conecta mai mult datorită aceleiași limbi.
"Mă uit, de asemenea, într-un mod care este un moment mândru și pentru națiune, pentru că ei au un cântec hindi care a fost remodelat în altă limbă acum".
Ea îl numește unul dintre proiectele ei cele mai speciale.
"Am pus acest proiect împreună, l-am conceptualizat, l-am produs, mi-am cheltuit banii pe care îi doream să investesc pe alte lucruri, dar am investit în debutul meu ca cântăreață și acum văd rezultatul și rezultatul ceea ce am făcut, este un sentiment fericit și special.
"Este ca și copilul meu pentru că am avut această idee și m-am apropiat de oameni să mă ajute să-mi transform din ideea într-o realitate. Este o onoare că Fnaire a fost de acord să colaboreze cu mine la acest proiect dat fiind că nu au colaborat cu nimeni altfel înainte ", a spus Nora.
În prezent, fotografiază pentru "Casa Batla".
"Este un rol important. Cred ca daca nu ar fi fost pentru melodiile pe care le-am facut atunci nu cred ca as fi putut sa primesc aceasta ocazie. Am facut multe dansuri si am cantat recent o melodie, dar am acționat și într-un film numit "Cântecul meu de naștere" cu Sanjay Suri.
"Deși un mic film, mulți oameni m-au apreciat pentru rolul meu. Am dansat, am cântat, am făcut parte dintr-o emisiune reală, iar rezultatul este că fac parte din" Batla House "și" Bharat " piatră de hotar ", a declarat fostul concurent" Bigg Boss ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu