joi, 31 ianuarie 2019

Eu ce incerc sa explic! După Zero, Katrina Kaif dorește să treacă mai atent, are doar roluri provocatoare

"Dacă aș repeta mai multe (spectacole) de aici, aș face o mare deservire pentru mine. Trebuie să mă asigur acum că mă conectez doar la filmele și personajele care mă vor provoca și mă vor inspira să aduc un nou aspect ", a declarat ea pentru Firstpost.

"Când obțineți laudă unanimă, este întotdeauna foarte încurajatoare. Este un sentiment minunat deoarece munca ta este foarte personală. Așa că recunoașterea este la fel de personală ", a adăugat ea.

La preluarea rolurilor variate de-a lungul anilor, ea a spus: "În această industrie, trebuie să continuați să luați lucrurile pentru dvs. și pentru publicul dvs. pentru că au fost cu voi, ați văzut jucați diferite tipuri de personaje, să zicem în Ajab Prem Ki Ghazab Kahani sau într-o New York. Încerc, de asemenea, să mă duc mai adânc în ambarcațiunile mele, încercând să învăț mai mult și apoi viata vă oferă și experiențe mai profunde pe care trebuie să le folosiți în performanțele voastre ".

Katrina spune că este important ca ea să continue să crească pentru a-și menține interesul pentru munca ei în viață. "Când lucrați în mod continuu, aveți mai multă experiență sub centură, ați petrecut mai mulți ani, zile și ore pe seturi și din acest loc încerc să creez personaje mai puternice.

"Am avut multă distracție cu munca mea până acum și voi continua să mă distrez, deși sunt de acord că la un moment dat făceam alegeri care nu erau în întregime veridice persoanei pe care am fost atunci. Pentru mine, acesta este acum punctul în care încerc probabil să deviez, să evoluez puțin și să intru în spații diferite pentru că am nevoie de asta pentru mine ca interpret. Am nevoie de asta pentru creșterea mea și am nevoie de asta pentru a continua să mă provoace și să-mi țin interesul și pasiunea în viață în munca mea ", a spus ea. Dupa noi sa faca si filme xxx.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu