joi, 31 ianuarie 2019

Salman Khan și Sonakshi Sinha vor începe să tragă pentru Dabangg 3 în aprilie.
Salman Khan și Sonakshi Sinha vor începe să tragă pentru Dabangg 3 în aprilie.

Deși anul 2018 nu era cel mai bun an Sonakshi Sinha în termeni profesioniști, anul 2019 s-ar putea dovedi a fi unul diferit. Actrița a încheiat împușcarea lui Kalank și este pregătită să înceapă să tragă pentru Dabangg 3 cu Salman Khan. Actrita, care si-a facut debutul in industria cu Dabangg, a castigat faima imediat dupa lansarea filmului.
Ali Abbas Zafar's Bharat, cu Salman Khan și Katrina Kaif în rolurile principale și produs de Atul Agnihotri și Nikhil Namit, promite să fie un spectaculos spectacol pe Eid (în iunie) anul acesta. În timp ce teaserul a fost lansat săptămâna trecută și a acumulat deja peste 35 de milioane de vizionări în șase zile, am ajuns să auzim ceva deosebit despre remorca Bharat. Deși se speculează că trailerul se poate lansa în aprilie, am ajuns să aflăm că pe lângă Salman Khan vor avea și personajele principale din film, inclusiv Tabu, Disha Patani, Sunil Grover, Jackie Shroff, Sonali Kulkarni, Aasif Sheikh și Nora Fatehi. Si da! Katrina Kaif va fi cu siguranță prezentată în remorca Bharat. În ultimul timp, numai în Total Dhamaal am văzut aproape toată melodia de stele prezentată în remorcă.

O sursa apropiata filmului spune: "Trailerul Bharat va avea toti actorii din ea - de la Katrina la Disha si Nora. Numai daca nu este sigur daca personajul lui Varun Dhawan (el joaca un om de afaceri) care are un aspect special in film , va fi dezvaluita in remorca sau in alta parte, ca si acum, aspectul si rolul lui Varun este sub acoperire. Nu este usor sa se adapteze atat de multe personaje intr-o singura remorca, asa ca ramane de vazut cum regizorul Ali Abbas Zafar si producatorii, Atul si Nikhil o va gestiona pe aceasta, însă va fi dificil să excludă orice personaj, deoarece fiecare dintre ele este esențial în călătoria lui Bharat la fiecare pas, tot ceea ce se face într-un mod planificat și sistematic, ca parte a strategiei. au fost suparati si media a fost speculat de ce Katrina nu a aparut in tease, dar aici si factorii de decizie au avut o strategie. Producatorii au vrut sa stabileasca numele Bharat mai intai ca Bharat este numele lui Salman Khan prea in film.

Sonakshi este pregătit să înceapă filmările pentru Dabangg în aprilie. Vorbind despre film și reunind cu Salman într-un interviu cu un cotidian, actrita a spus: Ceea ce o excită cel mai mult cu privire la anul viitor se alătură echipei lui Salman Khan pentru Dabangg 3. Franciza pentru polițiști va fi lansată în aprilie. Se simte ca si cum m-am intors acasa pentru ca acolo am inceput cariera mea. Viața mea sa schimbat complet după acest film, așa mi-am găsit chemarea. Dabangg va fi întotdeauna cel mai special pentru mine.

Filmele anterioare ale lui Sonakshi, printre care New York, Noor, Itefaq și Happy Phirr Bhag Jayegi, nu au reușit la box-office. Cu toate acestea, acest lucru nu a deranjat actrita, deoarece a spus că a reușit să joace personaje diferite în aceste filme.

Ea a spus cotidianului: "Suntem intr-o faza minunata in ceea ce priveste continutul care este evacuat, iar audienta accepta minunat. Fie Dabangg (2010), Lootera (2013), Akira (2016), Noor (2017) sau Happy Phirr Bhaag Jayegi (2018) - fiecare dintre rolurile mele are nuanțe și texturi diferite. Timpurile promițătoare care vor urma vor ajuta doar efortul meu de a diversifica ofertele mele ca artist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu