joi, 31 ianuarie 2019

Mă simt ca și cum m-am întors acasă: Sonakshi Sinha la lucrul în Salman Khan-starrer Dabangg 3

Actrița din Bollywood, Sonakshi Sinha, a câștigat milioane de inimi cu performanțele ei versatile de când a făcut debutul în filmul hindi cu Salman Khan-starrer Dabangg (2010). Diva, care a avut două lansări anul trecut, este pregătită să conducă anul 2019 cu cele cinci proiecte viitoare. Interesant, Sonakshi va fi, de asemenea, văzut împărtășind spațiul de ecran cu Salman Khan încă o dată în a treia tranșă a francizei Dabangg lovit.

Vorbind despre viitoarea dramă a polițistului într-o interacțiune cu Mid-Day, actrita de 31 de ani a spus: "Se simte ca și cum m-am întors acasă pentru că aici am început cariera mea. Viața mea sa schimbat complet după acest film, Dabangg va fi întotdeauna cel mai special pentru mine. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu