joi, 28 februarie 2019

Pranutan Bahl: Salman Khan mi-a dat multe, de la capacele lui Tweety la primul film!

În timpul interacțiunii cu reporterii la lansarea notebook-ului Notebook, Pranutan Bahl și-a împărtășit amintirile din copilărie despre vizitarea filmelor când a crescut și a întâlnit-o pe Salman Khan.

22 februarie 2019
Pranutan Bahl, care are legătura cu Bollywood de la prezența filmei bunicii sale Nutan, a fost prezentată în lumea cinematografiei de nimeni altul decât nașul noilor veniți Salman Khan.
În Notebook, Pranutan va împărți spațiul pe ecran cu cunoscuta lui Salman Zaheer Iqbal, care are deja o experiență de a fi în jurul camerelor.
În timpul lansării filmului, Pranutan a vorbit despre cum a obținut rolul în Notebook. Debutanții l-au mulțumit lui Salman pentru lansarea ei în industria filmului hindi.
"El este o personalitate mare cu un suflet mai curat. Eu sunt un admirator al lui ", a spus Pranutan laudând actorul.
Pentru cel nepotrivit, Pranutan Bahl, este fiica actorului Mohnish Bahl și are, de asemenea, o relație de sânge cu actrița legendară Nutan.
Mohnish a lucrat cu Salman în câteva filme precum Maine Pyaar Kiya, Hum Aapke Hain Koun, Hum Saath Saath Hai, Jai Ho.
Pranutan, care a fost prezentă la lansarea remorcii notebookului, și-a reînviat amintirile din copilarie de a vizita seturile de film când a crescut și a întâlnit-o pe Salman Khan.
"M-am născut când Hum Aapke Hain Koun sa întâmplat. Am vizitat tatăl meu foarte mult pe seturile lui Hum Saath Saath Hai. S-au împușcat în studioul din Kamalistan ", a declarat ea pentru PTI.
"Îmi amintesc că mi-am pierdut capacul, am plâns și Salman ma văzut și mi-a dat același capac. Am fost foarte fericit. Deci, de la tweety caps la filmul meu de debut el mi-a dat mult ", a adaugat actrita Notebook in declaratia ei.
Ei bine, asta e atât de dulce de el!
În alte rapoarte, Pranutan a declarat, de asemenea, reporterilor că a renunțat în mod conștient la introducerea ei în calitate de nepoată a lui Nutan sau de fiica lui Mohnins în călătoria ei de audiere de doi ani.
Împărtășind experiența de a-și baga primul film, ea a spus: "Am dat o audiție de cinci ore pentru notebook. Dar ei au chemat și alte fete, așa cum erau, dacă m-au luat, atunci va fi ca "Sunt din familia filmului". "
Regizat de Nitin Kakkar, notebook-ul va include Pranutan Bahl și Zaheer Iqbal și va fi lansat pe ecrane pe 29 martie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu