sâmbătă, 30 martie 2019

2299/5000 Salman Khan vine la consilierul coregrafului Saroj Khan după ce nu mai lucrează în industrie; Citește mai departe

Asadar, coregraful Saroj Khan, care a plecat la persoana din anii '90, a lovit recent industria pentru ca nu a oferit-o nici o munca in ultimii ani. Se poate observa că Khan era doamna din spatele mișcărilor criminalilor de Madhuri Dixit, Sridevi, Sushmita Sen și alții în anii '90. Potrivit unui raport de la Mid-Day, imediat ce Salman Khan a aflat despre acest lucru, superstarul a venit la ea ca întotdeauna și ia promis munca în proiectele sale viitoare.

Desi Saroj Khan a spus despre asta, Saroj Khan ia spus cotidianului: "Cand ne-am intalnit, Salman ma intrebat ce fac in zilele noastre, asa ca i-am spus cu sinceritate ca nu am nici o lucrare [film de oferte] si ca eu invat clasic indian dans la tineri actrițe. După ce a auzit, a spus: "Acum, veți lucra cu mine". Știu că este un om al cuvântului său, așa că își va respecta promisiunea. Salman și Saroj au colaborat în numeroase filme, printre care Biwi Ho Toh Aisi, Biwi No.1, Andaz Apna Apna etc. Raportul a arătat că Saroj Khan ar putea fi implicat în coregrafia unui cântec în Dabangg 3 pentru superstar.

Salman și Saroj au avut un impact în timpul Andaz Apna Apna, când Salman se pare că a favorizat Aamir peste el. Cu toate acestea, cei doi și-au îngropat diferențele în 2018 în timpul sărbătorilor de la Ganpati. Chiar își dorea dorința de a se întâlni cu nepotul ei care nu se simțea bine. "Nepotul meu, Aryan, de 13 ani, a fost rău de ceva vreme. Fiind un fan ardent al lui Salman, și-a exprimat dorința de a se întâlni cu el, așa că am abordat-o pe Sandhya [Ramachandran], care face parte din el "Salman a invitat-o ​​la reședința lui, a fost atât de cald pentru Aryan și a făcut clic pe multe fotografii cu el." Salman ia mai spus că atunci când se face mai bine, el poate să se alăture la filmul său " el a spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu